Noul teren de luptă al lanţurilor de supermarketuri: campaniile de îngheţare sau plafonare a preţurilor. Marii retaileri internaţionali lansează campanii centrate pe preţ într-o perioadă cu inflaţie de 15%
Campaniile de îngheţare sau de plafonare a preţurilor au devenit în ultima perioadă cea mai populară armă folosită de retaileri în lupta tot mai dură pentru clienţii afectaţi puternic de inflaţia galopantă.
Campaniile de îngheţare sau de plafonare a preţurilor au devenit în ultima perioadă cea mai populară armă folosită de retaileri în lupta tot mai dură pentru clienţii afectaţi puternic de inflaţia galopantă.
„Top 100 produse HIT“ - Carrefour, „Preţ mic care nu mai creşte niciun pic“ - Mega Image, „Record de preţuri îngheţate“ - Auchan sau „Vara asta îngheţăm preţurile“ - Kaufland sunt campaniile lansate de retaileri începând cu această vară în speranţa că îi conving pe consumatori să le treacă pragul în continuare.
Reprezentanţii Lidl, Profi, Cora sau Penny nu au răspuns solicitării ZF privind existenţa vreunei campanii de acest fel.
În condiţiile în care preţurile la raft la multe dintre produsele de bază au crescut cu până la 30-50%, iar românii şi-au schimbat comportamentul de consum, retailerii au început să mizeze pe campanii pe preţ.
ZF a încercat să vadă care e mecanismul acestor campanii, cine suportă eventualele îngheţări/ plafonări de preţuri într-o perioadă cu scumpiri pe bandă rulantă şi cum se transmite mai departe pe lanţ la furnizori impactul acestor măsuri?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro