Numărul de abonamente la serviciile de telefonie mobilă a egalat numărul de oameni de pe pământ
Ericsson a prezentat cea mai nouă ediţie a studiului Mobility Report împreună cu date, analize şi previziuni legate de viitorul reţelelor 5G şi obiceiurile de consum TV şi media. Studiul estimează că până în 2021 vor exista 150 de milioane de abonamente la serviciile de telefonie mobilă 5G, ceea ce va genera un volum de trafic de 6 ori mai mare per smartphone în America de Nord şi Europa.
Mai mult decât atât, traficul de date per smartphone în America de Nord va creşte de la 3,8 până la 22 GB pe lună până în 2021, în timp ce în Europa de Vest creşterea va fi de la 2 la 18 GB pe lună, iar în Europa Centrală şi de Est traficul de date va ajunge la 6,9 GB pe lună.
Ţinând cont că în fiecare secundă sunt înregistrate 20 de abonamente de broadband mobil noi, iar în acest moment, numărul de abonamente la serviciile de telefonie mobilă a egalat numărul de oameni de pe pământ. Mai mult decât atât, în 2016 vor exista 4 miliarde de abonamente doar pentru smartphone-uri.
„Extinderea reţelelor LTE şi LTE-Advance în Europa împreună cu inovaţiile tehnologice în materie de dispozitive mobile vor continua să contribuie la creşterea gradului de utilizare a serviciilor de telefonie mobilă şi la îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor”, a spus Milena Matic, Strategy & Marketing & Communications Manager Serbia, Montenegro, Macedonia, Albania, Romania and Moldova, Ericsson. „În acest context, estimăm că traficul lunar total de date mobile de pe smartphone-uri va creşte de 10 ori între 2015 şi 2021, atingând o cifră de aproximativ 13 GB per abonament. Mai mult decât atât, estimăm că volumul de trafic de date video în reţelele mobile va creşte de 14 ori la nivel mondial până în 2021.”
Alte rezultate importante ale studiului Ericsson Mobility Report 2015 includ:
• Conţinutul video acaparează traficul de date: Traficul de date la nivel global va creşte de 10 ori până în 2021, iar conţinutul video va reprezenta 70%. În acest moment, YouTube generează 70% din traficul video, în timp ce Netflix poate ajunge la 20% în ţările în care serviciul este disponibil.
• Conţinutul generat de utilizatori devine din ce în ce mai important: Platformele dedicate conţinutului generat de utilizatori contribuie la creşterea numărului de consumatori care accesează conţinut TV şi video online. 1 din 10 consumatori urmăresc YouTube mai mult de 3 ore pe zi, iar 1 din 3 consumatori consideră că este foarte important să poată accesa altfel de conţinut şi pe televizorul din casă.
• Generaţia Y (millennials) preferă ecranele mobile: Numărul de consumatori care urmăresc conţinut video pe dispozitive mobile a crescut semnificativ. Astfel, 61% dintre utilizatorii de smartphone îşi folosesc telefoanele pentru a viziona conţinut video, o creştere de 71% din 2012 până în prezent. Mai mult decât atât, două treimi dintre tinerii cu vârste cuprinse între 16 şi 34 de ani urmăresc conţinut video pe tablete, laptop-uri şi smartphone-uri.
• IT&C contribuie la scăderea emisiilor de CO2: IT&C va permite reducerea consumul de energie şi a efectului de seră în toate sectoarele industriale. Scăderea totală a emisiilor va putea ajunge până la 10 gigatone de CO2e, reprezentând aproximativ 15% din procentul total de emisii la nivel global în 2030 şi mai mult decât amprenta de carbon a SUA şi Europa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro