O fabrică din Călăraşi realizează cămăşi pentru giganţii Versace, River Island sau Trussardi. 90% din producţie merge la export
Businessul Condra, înfiinţat în urmă cu peste 25 de ani în Olteniţa, la circa 70 km de Călăraşi, controlat de o familie de antreprenori, a ajuns anul trecut a afaceri de 8,1 mil. lei din producţia de cămăşi pentru bărbaţi, o creştere uşoară faţă de 2016.
Businessul Condra, înfiinţat în urmă cu peste 25 de ani în Olteniţa, la circa 70 km de Călăraşi, controlat de o familie de antreprenori, a ajuns anul trecut a afaceri de 8,1 mil. lei din producţia de cămăşi pentru bărbaţi, o creştere uşoară faţă de 2016. Circa 90% din producţia realizată de cei 140 de angajaţi ai fabricii merge la export, în magazinele unor branduri celebre în modă, precum italienii de la Versace, Trussardi sau englezii de la River Island.
„Am început cu patru oameni într-un spaţiu închiriat, am vândut prin târguri. Oamenii au crezut în noi. Ne-am extins până în 2003, de la o clădire de 180 mp am ajuns la 620 mp. Ne-am propus să ţinem oamenii în firmă şi cu ajutorul lor am reuşit să ne reinventăm. Perioada crizei ne-a făcut să trecem de la serie foarte mare la clienţi dedicaţi pe nişă de producţie. Am investit continuu, iar din 1998 am început exportul sub formă lohn“, a spus pentru ZF Silviu Rotaru, unul dintre acţionarii companiei.
El a menţionat că înainte de aderarea României la Uniunea Europeană avea 240 de angajaţi, iar în primele două luni de la aderare au plecat 60 de oameni pentru a lucra în străinătate. Antreprenorul menţionează că, deşi este o perioadă grea deoarece nu mai vin oameni din urmă pentru a lucra, nu resimte criza de personal de care se plânge mediul de business din România.
„Până la un punct se poate stăpâni criza de forţă de muncă, din productivitate, dacă ne gândim că putem investi şi asigurăm nişte condiţii de muncă“, a mai spus Silviu Rotaru. Din acţionariatul companiei mai fac parte şi soţia şi soacra sa.
El a menţionat că că investeşte permanent în oameni şi în utilaje pentru producţie şi că a trebuit să se uite spre pieţele de nişă pentru că astfel apar şi rezultatele în business.
„Avem o gamă largă, lucrăm ca subcontractori şi la Versace, Trussardi, lucrăm şi pentru branduri mari din Marea Britanie, ca River Island. Din ţările nordice Peak Performance. Mai avem o gamă de clienţi strict pe online. Noi am construit prima parte a firmei bazată pe piaţa internă“, a mai spus Silviu Rotaru.
Pe lângă cămăşi, Condra produce şi pijamale pentru bărbaţi. Capacitatea de producţie a fabricii este de 1.100 de cămăşi pe zi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro