O femeie se duce să îşi cumpere o maşină. Când a ajuns la reprezentanţă, surpriză! Ce a cerut i-a uimit şi pe dealeri
"Există mai multe categorii de clienţi, de la companii cu o politică de achiziţie bine definită, care clasifică pe fiecare nivel ierarhic tipul maşinilor permise ca brand, model, motorizare, buget, perioadă de utilizare şi rulaj maxim, până la companii care fac achiziţii în funcţie de oportunitatea de pe piaţă în momentul cumpărării. Pe lângă acestea, există şi companii care fac achiziţii în funcţie de imaginea rezultată din asocierea cu un brand", subliniază Philip Aarsman, managing director al Business Lease România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro