O piaţă pentru producătorii de cartofi: vânzările de chipsuri depăşesc 1,9 mld. lei

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 21 mai 2023 66 afişări

Românii au lăsat în magazine peste 1,9 miliarde de lei anul trecut pe chipsuri, o piaţă care în ultimii ani a fost în continuă dezvoltare, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International.

Românii au lăsat în magazine peste 1,9 miliarde de lei anul trecut pe chipsuri, o piaţă care în ultimii ani a fost în continuă dezvoltare, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International.

Anual, românii consumă aproximativ 21.000 de tone de chipsuri din cartofi, consumul crescând an de an începând cu 2018, conform companiei de cercetare.

Cei mai mari doi jucători pe piaţa de chipsuri sunt Star Foods EM, deţinut de gigantul PepsiCo, şi Intersnack România, subsidiara locală a grupului german cu acelaşi nume. Aceştia folosesc cartofi din producţia internă. „Când spun PepsiCo, oamenii se gândesc în principal la băuturi răcoritoare, dar PepsiCo este mai mult de atât, avem în portofoliu şi produse alimentare şi folosim foarte multe produse agri­cole. În România, PepsiCo lucrează cu 25 de fermieri care cultivă cartofi pe mai mult de 1.000 de hectare în şase judeţe (...)“, spunea Silviu Popovici, românul care conduce operaţiunile PepsiCo în Europa.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.