O piaţă pentru producătorii de cartofi: vânzările de chipsuri depăşesc 1,9 mld. lei
Românii au lăsat în magazine peste 1,9 miliarde de lei anul trecut pe chipsuri, o piaţă care în ultimii ani a fost în continuă dezvoltare, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International.
Românii au lăsat în magazine peste 1,9 miliarde de lei anul trecut pe chipsuri, o piaţă care în ultimii ani a fost în continuă dezvoltare, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International.
Anual, românii consumă aproximativ 21.000 de tone de chipsuri din cartofi, consumul crescând an de an începând cu 2018, conform companiei de cercetare.
Cei mai mari doi jucători pe piaţa de chipsuri sunt Star Foods EM, deţinut de gigantul PepsiCo, şi Intersnack România, subsidiara locală a grupului german cu acelaşi nume. Aceştia folosesc cartofi din producţia internă. „Când spun PepsiCo, oamenii se gândesc în principal la băuturi răcoritoare, dar PepsiCo este mai mult de atât, avem în portofoliu şi produse alimentare şi folosim foarte multe produse agricole. În România, PepsiCo lucrează cu 25 de fermieri care cultivă cartofi pe mai mult de 1.000 de hectare în şase judeţe (...)“, spunea Silviu Popovici, românul care conduce operaţiunile PepsiCo în Europa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro