O româncă a fost numită chief creative officer al agenţiei de marketing digital MRM în Marea Britanie
Executivul român Ioana Filip a fost numită în funcţia de chief creative office al agenţiei de marketing digital MRM pe piaţa din Marea Britanie, potrivit unui anunţ făcut de grup. Pentru ea, această poziţie înseamnă revenirea în Europa şi totodată în cadrul grupului McCann, din care agenţia MRM face parte.
♦ MRM este parte a grupului de comunicare, media şi advertising McCann, unul dintre jucătorii mari din domeniu.
Executivul român Ioana Filip a fost numită în funcţia de chief creative office al agenţiei de marketing digital MRM pe piaţa din Marea Britanie, potrivit unui anunţ făcut de grup. Pentru ea, această poziţie înseamnă revenirea în Europa şi totodată în cadrul grupului McCann, din care agenţia MRM face parte.
„Mă bucur că m-am întors în cadrul MRM pentru a relua călătoria împreună. Faptul că ştiu mulţi oameni în reţea, faptul că sunt familiarizată cu ce înseamnă cultura organizaţională, îmi oferă o poziţie bună la start în această călătorie al cărei scop este dezvoltarea celei mai creative echipe digitale din Marea Britanie”, a spus Ioana Filip.
În ultimii patru ani şi jumătate, ea a locuit în SUA, la Chicago, unde a lucrat pentru compania Energy BBDO. Ultima poziţie deţinută, începând cu acum circa un an, a fost cea de EVP (Executive Vice President) - executive creative director, rolul său fiind acela de supraveghea tot ce ţine de inovaţie şi activare la nivelul întregului portofoliu al agenţiei. Ea este unul dintre cei mai premiaţi zece directori de creaţie din SUA, conform unui clasament al The One Show (un program de premiere cunoscut în advertising), citat de MRM. MRM este parte a grupului de comunicare, media şi advertising McCann, unul dintre jucătorii mari din domeniu.
Anterior plecării în SUA, timp ce circa un deceniu, Ioana Filip a deţinut diferite funcţii în cadrul McCann în România, inclusiv în MRM. Cea mai recentă poziţie înainte de a deveni expat a fost aceea de executive creative director MRM România şi group creative director McCann România.
De altfel, executivul şi-a construit întreaga carieră în domeniul advertisingului, absolvind Universitatea SNSPA, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, conform profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn. Totodată, ea a urmat un program în cadrul universităţii americane MIT în care a studiat inteligenţa artificială.
În noul său rol, acela de chief creative officer pentru MRM Marea Britanie, Ioana Filip va coordona procesul creativ al agenţiei ce are în portofoliu companii precum Microsoft, Sanofi, Subway sau John Lewis Finance. Pentru această poziţie ea se va reloca la Londra.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro