Oficial. Unul dintre cele importante lanţuri de magazine din România dispare. Ce se întâmplă cu magazinele care acum câţiva ani erau cele mai bune din ţară pe domeniul lor
Hipermarketul Cora Lujerului, cândva cel mai bun magazin alimentar din România ca vânzări, devine Carrefour. În anii săi de glorie, unitatea de retail din cartierul bucureştean Militari contoriza vânzări de peste 100 de milioane de euro anual, prag atins de doar câteva alte unităţi de-a lungul timpului. E vorba de hipermarketurile Carrefour din Băneasa şi de Auchan Titan. Dar asta se întâmpla acum şapte-opt ani.
Acum, unitatea trece printr-o schimbare de nume şi de „look“. „Cora devine Carrefour, fiecare vizită devine o surpriză. Ai preţuri reduse la peste 9.000 de produse.“ Aşa sună mesajul afişat în faţa hipermarketului Cora Lujerului, din cartierul bucureştean Militari.
De altfel, toate magazinele Cora din România vor fi rebranduite în Carrefour după ce francezii au preluat reţeaua locală a Cora, iar recent au primit şi acordul Consiliului Concurenţei pentru acest deal. În total, Carrefour a cumpărat zece hipermarketuri şi nouă unităţi de proximitate Cora. Toate vor purta numele Carrefour.
„Am integrat fără probleme cele 10 hipermarketuri şi 9 magazine de proximitate de la Cora“, spunea recent Julien Munch, cel care a fost CEO al Carrefour România până acum puţină vreme. Între timp, el a fost numit COO al operaţiunilor Carrefour din Franţa. Urmează rebrandigul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro