Opinie Marian Alecu, antreprenor: Super campania europarlamentară. Trebuie să recunoaştem că nu a existat şi că nu există nicio campanie europarlamentară şi că vom vota complet în necunoştinţă de cauză

Autor: Marian Alecu Postat la 03 iunie 2024 32 afişări

Opinie Marian Alecu, antreprenor: Super campania europarlamentară. Trebuie să recunoaştem că nu a existat şi că nu există nicio campanie europarlamentară şi că vom vota complet în necunoştinţă de cauză

Stimati si respectaţi politicieni (cu sau fără ghilimele),

Vreau să ma detaşez de alegerile locale şi să îmi arăt interesul faţă de alegerile europarlamentare: in opinia mea ele reprezintă o decizie de maximă importanţă pentru această ţară. De cei pe care îi trimitem acolo depinde poziţionarea României în cadrul UE şi felul cum ne rezolvăm problemele extrem de importante la nivel european.

Aş vrea să mi întreb concetăţenii dacă pe parcursul acestei “campanii“ pentru europarlamentare au aflat despre strategiile viitoare ale celor care ne vor reprezenta, despre felul cum se va rezolva problema Schengen, cea a fondurilor europene şi PNRR , a felului în care suntem priviţi şi trataţi în anumite momente de Bruxelles etc.

Trebuie să recunoaştem că nu a existat şi nu există nici o campanie europarlamentară şi că vom vota complet în necunoştinţă de cauză. Ştim sigur ca vom vota cine sa meargă la Bruxelles pe 15- 20 000 €/ luna şi habar nu avem ce vor face ei acolo.

Oare asta aşteaptă cetăţenii să voteze: o stipendie lunară grasă pe nume personal pentru unii sau alţii? Aş fi înclinat să cred că avem nevoie disperată de politicieni competenţi şi patrioţi care să ne reprezinte şi apere interesele naţionale atât de slab reprezentate azi , cinstit vorbind.

Oare onor guvernul român s-a gândit că la umbra localelor, nimeni nu se va ocupa de europarlamentarie? În condiţiile în care nu a existat nici o campanie, nu s-a discutat nici un aspect al viitoarei perioade europarlamentare, mă gândeam să fim sinceri cu noi înşine şi să realizăm că votăm o listă de “turişti “navetişti Bucureşti - Bruxelles care ne vor explica docţi la televizor cum nu fac ei nimic pe acolo, cum o limbă străină este un obstacol şi nu un avantaj şi cum noi nu ii merităm.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
refuz,
campanie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.