Orange anunţă decizia care vizează milioane de clienţi din România
Orange România anunţă în săptămâna care vine lansarea serviciilor de televiziune prin satelit, intrând în competiţia acerbă din piaţa de TV, dominată de furnizori precum Romtelecom şi RC&RDS. În acest sens, operatorul de telecomunicaţii va încerca să încheie acorduri cu companii de cablu pentru vânzarea de servicii, pregătind astfel terenul pentru a putea oferi consumatorilor pachete integrate de televiziune, telefonie mobilă şi internet.
Principalele ţări vizate sunt România şi Belgia, unde compania vrea să poată lansa pachete complete fără să fie necesare achiziţii scumpe.
Pe plan local, întrebarea se pune însă dacă Orange are într-adevăr mai multe opţiuni sau compania nu are altă variantă decât să încerce din nou o colaborare cu compania de cablu UPC, la fel ca în perioada 2008-2009, sperând însă că de această dată parteneriatul va fi un succes, în condiţiile în care şi aşteptările clienţilor şi piaţa s-au schimbat.
Orange va transmite prin intermediul platformei 99 de posturi, din care 29 în format HD, conform documentelor depuse la Consiliul Naţional al Audiovizualului, din care reiese că operatorul estimează un număr mic de abonaţi, de aproximativ 50.000. Piaţa de servicii TV numără şase milioane
de abonaţi şi se ridică la circa 370 de milioane de euro pe an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro