Orange anunţă o nouă ofertă de roaming în afara spaţiului economic european, valabilă pentru 24 de ore sau 15 zile
Orange România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telecom, a lansat o nouă ofertă pentru serviciile de roaming în afara Spaţiului Economic European (SEE), valabilă începând de astăzi, 9 aprilie.
Orange România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telecom, a lansat o nouă ofertă pentru serviciile de roaming în afara Spaţiului Economic European (SEE), valabilă începând de astăzi, 9 aprilie.
“Tarifarea per unitate este înlocuită de oferte cu valabilitate de 24 de ore sau 15 zile, ce aduc clienţilor mai mult control şi flexibilitate în gestionarea costurilor la preţuri mai accesibile.
Oferta cu valabilitate de 24 de ore este unul dintre beneficiile nou introduse, ce se activează automat la ieşirea în afara SEE, atunci când clientul foloseşte prima dată serviciul de voce sau de date. Astfel, la prima sesiune de internet în roaming în afara SEE, se va activa automat un pachet cu până la 2GB şi preţuri începând de la 4€. Similar, la primul apel primit sau efectuat sau la primul SMS trimis, se activează automat un pachet cu 10 minute sau SMS-uri incluse şi cu preţuri începând de la 2€.
Pentru utilizatorii care petrec mai multe zile în ţările din afara SEE şi doresc să beneficieze de resurse suplimentare pentru o perioadă mai lungă, Orange oferă opţiuni valabile pentru 15 zile. Acestea includ până la 10GB de trafic internet şi minute/SMS la preţuri începând de la 20€, tarife semnificativ mai avantajoase faţă de opţiunile anterioare.
De exemplu, pentru clienţii care călătoresc în Turcia sau în Emiratele Arabe Unite, un pachet de 2GB (2048MB) de trafic internet costă acum 4€, iar un pachet cu 10 minute/SMS către România costă 2€.
De asemenea, în Japonia, acum un pachet de 2GB (2048MB) de trafic internet este 10€, iar un pachet cu 10 minute de apel către România costă 4€.
Printre cele mai populare destinaţii vizitate de clienţii Orange, în afara SEE, se află Turcia, Republica Moldova, Marea Britanie sau Thailanda”, conform datelor comunicate de companie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro