(P) „Apa ar trebui să fie cel mai de succes produs românesc de export” - Adrian Nanulescu, noul CEO al grupului de companii fondate de Nathaniel Geană

Postat la 31 ianuarie 2023 1100 afişări

Anul 2023 debutează cu o mişcare interesantă pe piaţa românească de water cooler, care va genera, în perioada următoare, conform strategiei declarate, inclusiv efecte la nivel european. Adrian Nanulescu, consultant de business şi fost CEO La Fântâna România şi Antena Group, fost Director Comercial Orange Romania, este noul CEO al grupului de companii fondat de Nathaniel Geană, care deţine în portofoliu brandul propriu de apă la 19 litri H2On, precum şi brandurile AQUAVIA illy, LavAzza şi Julius Meinl.

Care sunt planurile dumneavoastră şi ale companiei H2On - NISRE SRL pentru anul 2023, dar şi pe termen lung?

Adrian Nanulescu: Dorinţa noastră este aceea de a extinde la nivel european business-ul care deja e prezent în toată România şi apreciat deopotrivă de clienţii noştri, fie ei persoane fizice, cât şi persoane juridice. Mai mult, europenii apreciază apa românească îmbuteliată, iar aceasta ar trebui să devină cel mai de succes produs de export al nostru, un adevărat brand de ţară. Iar marca noastră, H2On, apă  microbiologic pură , tocmai ce a fost premiată, al patrulea an la rând, de către prestigiosul „International Taste Institute” din Bruxelles (Belgia), în urma votului a peste 200 de chefi şi somelieri din Belgia, Franţa, Italia, Spania, Portugalia, Olanda şi Ungaria.

Cum vedeţi revenirea dumneavoastră în acest domeniu, al distribuţiei apei şi cafelei, având în vedere produsele oferite?

Adrian Nanulescu: Fiecare nouă oportunitate reprezintă o provocare binevenită pentru mine; mă caracterizează urmărirea cu determinare a obiectivelor pe care mi le-am propus, indiferent dacă sunt în plan personal sau profesional. Noua echipă pe care o am alături este una dedicată şi pricepută, iar împreună putem avea rezultatele de business pe care ni le dorim. Iar domeniul distribuţiei de apă şi cafea e o combinaţie fericită, din punctul meu de vedere, de dinamism şi competitivitate.

Câtă apă beţi pe zi?

Adrian Nanulescu: Teoretic, aceasta ar putea fi o întrebare dificilă, însă o să profit de ea ca să punctez faptul că sunt o fire activă şi sportivă – practic triatlon de ceva ani, la nivel naţional şi internaţional, un sport de anduranţă şi rigoare crescută, în a cărui promovare şi dezvoltare în România m-am implicat mereu direct (n.a. Adrian Nanulescu a pus bazele şi a ocupat funcţia de Preşedinte al Federaţiei Române de Triatlon); ating cu uşurinţă pragul recomandat de specialişti, de minimum 2 litri de apă pe zi. Acesta este mesajul pe care doresc să îl transmit clienţilor noştri, tuturor românilor în general: apa este singurul lichid care aduce 100% sănătate şi oferă 100% beneficii pentru organismul uman.

Anul 2022, unul de mare succes pentru H2On

Numirea lui Adrian Nanulescu în funcţia de CEO al grupului de companii vine în contextul în care, anul trecut, cel mai de success brand din portofoliu, H2On, a atins prezenţa la nivel naţional, extinzându-şi în acelaşi timp oferta.

Pe lângă brandul de apă marca proprie, a fost adaugat în portofoliu şi brandul de apă alcalină AQUAVIA, cu un pH de 9.4. Totodată, compania a achiziţionat vara trecută fondul de comerţ al grupului Sam Mills (care opera acest business în ţara noastră sub brandul Smarald, de peste 20 de ani).

Nathaniel Geană, fondatorul grupului de companii, menţionează si o altă premieră: NISRE este prima companie de livrare de apă la 19 litri prezenta pe platformele Glovo şi Tazz.

„După ce întreaga Românie a prins gustul apei de la H2On, este timpul ca şi europenii să se bucure de toate beneficiile unei ape  microbiologic pure!”, spune,  plin de încredere, Nathaniel Geană.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
apa,
ceo,
companii,
grup,
succes,
export,
brand,
belgia,
business

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.