(P) Clienţii eMAG consideră că educaţia este cel mai important factor care poate contribui la progresul ţării
Părinţii şi profesorii au un rol central în privinţa educaţiei copiilor
- 4.300 de elevi din peste 90 de centre after school din ţară, alcătuiesc, de zece ani, o comunitate de învăţare creată de Fundaţia Nouă ne pasă şi susţinută de clienţii eMAG
Bucureşti, 18 mai 2023. Într-o perioadă în care abandonul şcolar a atins cote alarmante, pe fondul provocărilor generate de pandemia COVID-19 şi de sărăcie, clienţii eMAG consideră că educaţia este cel mai important factor care poate contribui la progresul ţării, iar părinţii şi profesorii au un rol central în privinţa educaţiei copiilor, potrivit unui sondaj realizat în perioada 20-26 aprilie.
„În mediul rural, resursele sunt şi mai limitate, iar sărăcia este un factor care frânează, de multe ori, potenţialul multor copii. Majoritatea elevilor care vin la centrele after school ale Fundaţiei Nouă ne pasă provin din grupuri sociale dezavantajate, iar părinţii lor nu reuşesc să le ofere sprijinul de care au nevoie, fiind preocupaţi de grija zilei de mâine. La centrele Nouă Ne Pasă copiii primesc o masă caldă şi sunt implicaţi în diferite activităţi care au un ritm adaptat nevoilor lor, menite să îi ajute să recupereze materia şi să le ofere motivaţia de care au nevoie pentru a continua şcoală,” a spus Tudor Vlad, Preşedinte Fundaţia Nouă ne pasă.
„Clienţii noştri sunt preocupaţi de direcţia în care ne îndreptăm şi de viitorul economic al ţării şi împărtăşesc convingerea comună potrivit căreia educaţia este un factor esenţial pentru progres. Ei sunt cei care susţin an de an programele de prevenire a abandonului şcolar derulate de Fundaţia Nouă ne pasă şi sunt alături de cei peste 640 de profesori din Clasa care nu se lasă, pe care îi susţin cu donaţii menite să ajute la înfiinţarea de centre de educaţie remedială de tip after school. Vrem să le mulţumim pentru efortul lor constant şi îi invităm alături de noi pe toţi cei cărora le pasă,” a spus Irina Pencea, general manager eMAG România.
Prin donaţiile clienţilor eMAG, peste 4.300 de elevi au participat la peste 80.000 de ore de educaţie remedială în cei zece ani de existenţă ai programului Nouă ne pasă, într-unul dintre cele 90 de centre de tip after school. Aceste ore au fost susţinute de 640 de profesori bine pregătiţi, care au avut acces la resurse suplimentare pentru a le oferi elevilor sprijinul necesar, adaptat la ritmul lor de studiu. Toţi elevii care au frecventat centrele after school în anul şcolar 2022-2023 au promovat anul şcolar şi au avut mai puţine absenţe decât în anul anterior.
Elevii aflaţi în pericol de abandon şcolar au în continuare nevoie de sprijin, iar toţi cei care vor să le dea o mână de ajutor pot să contribuie cu o donaţie direct din aplicaţie, atunci când achiziţionează un produs, sau din site, https://www.emag.ro/lps/nouanepasa, de unde pot afla mai multe informaţii despre Clasa care nu se lasă.
Clasa care nu se lasă face parte din platforma de sustenabilitate eMAG „Responsabilitatea noastră nu se opreşte niciodată” şi reprezintă şi un omagiu adus profesorilor din programele de recuperare „Nouă ne pasă” dezvoltate de Fundaţia Nouă ne pasă, care îi învaţă pe copii că cea mai importantă lecţie este aceea de a nu renunţa.
Despre eMAG
Companie românească fondată în anul 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investeşte constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienţii să economisească timp şi bani, şi a creat un ecosistem regional, exportând cu succes modelul local în Bulgaria şi Ungaria. Cu o gamă tot mai mare de produse furnizate împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. Clienţii beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plăţi ca Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informaţii despre eMAG, accesaţi about.emag.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro