(P) Cum sădim eficienţa energetică în mediul de business al României?

Autor: Publicitate Postat la 12 august 2024 27 afişări

(P) Cum sădim eficienţa energetică în mediul de business al României?

Tranziţia către energia verde şi sustenabilitate continuă pentru noi, la E.ON Energie România, prin extinderea portofoliului de clienţi B2B. Parteneriatul cu Agrosel, lider de piaţă în sectorul Hobby-Garden din România, demonstrează că eficienţa energetică nu mai este doar un concept teoretic, ci o realitate care prinde rădăcini într-un mediu de business sănătos şi care aduce multiple beneficii.

Agrosel este o companie românească construită de la zero, un business de familie cu valori puternice, transmise din generaţie în generaţie. Una dintre aceste valori este protejarea mediului înconjurător, principiu care a alimentat dorinţa de a investi în soluţii de eficienţă energetică.

„Tot ce vedem astăzi la Agrosel denotă respect şi preocupare faţă de mediu. Şi mă refer aici la dorinţa lor de a produce energie verde, de a reduce amprenta de carbon. Este uşor să construieşti şi să dezvolţi pe valori comune”, afirmă Sergiu Stîncel, Director Departament Vânzări E.ON Energie România.

Parteneriatul dintre E.ON şi Agrosel a început în urmă cu 10 ani şi includea furnizarea de energie electrică şi gaze naturale, iar mai apoi s-a extins la soluţii de eficienţă energetică.

„Avem un istoric de peste 10 ani de colaborare cu E.ON. Consider că aici ne-am găsit sinergiile şi ne completăm reciproc”, afirmă Alexandru Szell, Manager Agrosel.

Prima soluţie instalată a fost o centrală electrică fotovoltaică, cu o capacitate de 100 KW. Au urmat apoi încă două centrale, fiecare cu o putere instalată de 400 KW. În prezent, Agrosel are o putere totală instalată de 900 KW, împărţită între 3 centrale electrice fotovoltaice, cu un total de 2394 panouri, dar şi 4 staţii de încărcare pentru flota de maşini electrice, beneficiind astfel de soluţii integrate.

„Parteneriatul cu E.ON ne-a oferit această abilitate. Dacă poţi să îţi calculezi costurile în mod stabil, poţi la rândul tău să oferi stabilitate în ofertare. În anul 2023 am reuşit să producem, ca prosumatori, 25% din energia electrică necesară. În 2024 vom ajunge la 45% energie verde”, a adăugat Alexandru Szell, Manager Agrosel.

Care sunt rezultatele concrete ale soluţiilor de eficienţă energetică implementate de Agrosel?

  • O reducere anuală a emisiilor de carbon (CO2) de 260 de tone.

  • O reducere anuală de 9,7 tone de CO2 pentru 4 maşini încărcate 100% electric din panouri fotovoltaice, echivalentul cantităţii absorbite de 441 de copaci.

  • 45% din energia folosită de companie este energie verde proprie.

Acest parteneriat exemplifică importanţa unei relaţii bazate pe încredere şi pe valori comune.

„Tot ce a construit Agrosel în aceşti aproape 10 ani de parteneriat, alături de E.ON, dovedeşte încă o dată valoarea parteneriatelor pe termen lung. Îmi permit o comparaţie: soluţiile implementate aici sunt seminţele unui viitor energetic verde”, spune Sergiu Stîncel, Director Departament Vânzări E.ON Energie România.

Soluţiile pentru independenţă energetică, E.ON PV Prosumer şi E.ON Drive, sunt configurabile integral pentru a răspunde nevoilor complexe de business.

Fiecare parteneriat B2B al E.ON Energie România începe cu deschidere, transparenţă, personalizare pe nevoile de business şi soluţii la cheie, care să contribuie atât la obiectivele financiare ale partenerilor noştri, cât şi la obiectivele de mediu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
energie,
business,
eficienta,
mediu,
e.on,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.