Craciun fericit!

(P) Philip Morris România lansează pliculeţele cu nicotină, fără tutun, ZYN pentru a accelera tranziţia către un viitor fără fum

Autor: Publicitate Postat la 25 noiembrie 2024 24 afişări

Consecventă cu angajamentul său de a accelera tranziţia către un viitor fără ţigări, Philip Morris România (PMI) îşi adaugă în portofoliul de produse fără fum, destinate exclusiv adulţilor care altfel ar continua să fumeze, pliculeţele cu nicotină ZYN. ZYN nu conţin tutun, ci nicotină de calitate farmaceutică în combinaţie cu arome alimentare.

Conform poziţiei Philip Morris International, cel mai bun lucru pe care îl pot face fumătorii este să renunţe complet la produsele care conţin tutun şi nicotină. Cu toate acestea, datele arată că mai puţin de unul din zece fumători renunţă anual la fumat. Pentru adulţii care nu renunţă, PMI a dezvoltat o gamă de produse fără fum, fundamentate ştiinţific, care sunt o alternativă mai puţin nocivă la continuarea fumatului.

Produsele pentru uz oral reprezintă o completare importantă în portofoliul nostru de produse fără fum şi ne vor ajuta să facem paşi semnificativi în eforturile noastre de aaccelera tranziţia către un viitor fără fum. Credem că nu există un singur tip de produs fără fum care să satisfacă preferinţele tuturor fumătorilor adulţi, de aceea este necesar un portofoliu divers de astfel de produse, fundamentate ştiinţific, pentru a încuraja cât mai mulţi fumători să renunţe ”, a declarat Marek Gebski, Director Smoke-Free Products, Philip Morris România.

Pliculeţele cu nicotină ZYN, dezvoltate de compania suedeză Swedish Match, reprezintă un nou produs cu nicotină pentru utilizatorii adulţi. Acesta conţine cu 99% mai puţine substanţe chimice nocive în comparaţie cu ţigările.[1] ZYN nu conţine tutun, are o formă asemănătoare pliculeţelor de ceai şi o suprafaţă poroasă, şi, ca mod de utilizare, se introduce în gură între buza superioară şi gingie. Conţine nicotină, arome şi alţi aditivi. ZYN este disponibil în diferite dimensiuni (MINI şi subţire), arome şi concentraţii de nicotină şi este destinat exclusiv utilizatorilor adulţi.

În 2022, PMI a achiziţionat Swedish Match, lider global în comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral, companie cu o tradiţie de zeci de ani în Suedia în ce priveşte înlocuirea consumului de ţigări cu snus şi ZYN. Suedia are astăzi cea mai scăzută rată a fumatului din Europa, redusă de la aproximativ 35% în 1980 la mai puţin de 6%[2] în prezent. Mai mult, datele de sănătate publică arată că reducerea prevalenţei fumatului este asociată în Suedia cu o rată mult mai mică a bolilor legate de fumat şi a mortalităţii cauzate de acestea decât în ​​orice altă ţară din Uniunea Europeană[3]. Suntem entuziasmaţi să aducem expertiza lor în România.”, a mai declarat Marek Gebski.

Philip Morris International: Pentru un viitor fără fum   

Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum. Din 2008, PMI a investit peste 12,5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domenii preclinice, cum ar fi toxicologia sistemelor, în cercetarea clinică şi comportamentală, cât şi în studii ulterioare introducerii pe piaţă. În 2022, PMI a achiziţionat Swedish Match – lider în fabricarea şi comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral – şi se află astfel în fruntea companiilor care promovează un viitor fără fum prin mărcile sale IQOS şi ZYN. Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unor versiuni ale dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI şi a consumabilelor aferente, precum şi a produsului de tip snus al companiei Swedish Match ca produse din tutun cu risc modificat (MRTP). În prezent, se aşteaptă aprobarea aplicaţiilor de reînnoire pentru aceste produse de către FDA.  În 30 iunie 2024, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 90 de pieţe, iar PMI estimează că aproximativ 36,5 milioane de adulţi din întreaga lume utilizează produsele fără fum ale PMI. Produsele fără fum au reprezentat aproximativ 38% din veniturile nete totale ale PMI în primele nouă luni ale anului 2024. Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi îşi propune să îmbunătăţească calitatea vieţii prin furnizarea de experienţe de sănătate integrate.     

Pentru mai multe informaţii puteţi vizita www.pmi.com şi www.pmiscience.com     

 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.