(P) Vivre se pregăteşte de Black Friday
Vivre.ro va da startul celui mai mare eveniment de reduceri al anului pe 14 noiembrie, ora 19:00. Campania se va încheia pe 18 noiembrie la ora 12:00 şi va fi disponibilă simultan pe toate cele 9 ţări în care Vivre este prezent: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia.
“Targetul propus pentru anul acesta este creşterea cu 50% a veniturilor înregistrate în 2018, ceea ce înseamnă un total de peste 5 milioane de euro tranzacţionat în toate cele 9 ţări în care suntem prezenţi. Având în vedere trendul pieţei, estimăm că majoritatea comenzilor va face parte din categoriile Mobilier, Textile, Covoare şi Decoraţiuni, dar observăm o creştere semnificativă a cererii pentru produsele de lifestyle, precum ceasuri, genţi şi cosmetice”, a declarat Iulian Vegheş, VP of Marketing Vivre.
În fiecare an, campania Black Friday aduce între 10 - 15% din cifra de afaceri Vivre. Pregătirile pentru această ediţie au început cu luni în urmă pentru ca produsele alese să fie cele mai potrivite pentru clienţi.
Fondat în România în 2012, Vivre are o ofertă permanentă de peste 100.000 de produse de mobilier, decoraţiuni, textile şi accesorii colectate de la producători din toată lumea, şi un istoric de peste 4 milioane de comenzi livrate cu succes.
Promisiunea pe care Vivre o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziţia clienţilor destinaţia online unde aceştia pot găsi mobilă şi accesorii potrivite personalităţii lor, platforma funcţionând ca un curator de home decor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro