Parteneriat surpriză: ING Bank s-a asociat cu Federaţia Română de Fotbal pentru a susţine elevii din învăţământul preuniversitar în participarea la campionate şi competiţii sportive de fotbal
ING Bank România şi Federaţia Română de Fotbal (FRF) anunţă un parteneriat pe următoarele trei sezoane ale competiţiei Cupa Împreună Suntem Fotbal, adresată elevilor din grupele de vârstă 14,16 şi 18 ani, băieţi şi fete, care devine în această perioadă Cupa ING.
“Cupa ING va încuraja copiii să practice sportul şi să îşi pună în valoare potenţialul sportiv, fiind în acelaşi timp un instrument de scouting juvenil la nivel naţional”, spun oficialii celor două instituţii.
Potrivit acestora, parteneriatul dintre FRF şi ING vizează pe lângă competiţia sportivă şi un obiectiv educaţional. Astfel, împreună cu Ministerul Educaţiei, instituţiile vor implementa şi un curs de educaţie financiară pentru copii.
Începând cu 2022, printr-un parteneriat între Ministerul Educaţiei şi Federaţia Română de Fotbal, Olimpiada Naţională a Sportului Şcolar (ONSŞ) Fotbal Gimnazial (clasele 7-8) şi Liceal (clasele 9-12) au devenit Cupa ISF, parte a programului naţional “Fotbal în Şcoli”, ce reuneşte anual peste 230.000 de elevi în 15 competiţii la toate categoriile de vârstă.
“Ne alăturăm competiţiilor sportive pentru tineri, iniţiate de FRF şi Ministerul Educaţiei. Cupa ING devine pentru noi o oportunitate excelentă de a încuraja dezvoltarea armonioasă a celor 200.000 de copii ambiţioşi din program şi în timp a-i angrena în programe ce contribuie şi la sănătatea lor financiară”, spune Alexandra Maier, Sustainability Manager ING Bank România.
Olimpiada Naţională a Sportului Şcolar este un pilon al sportului şcolar din România, oferind elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar oportunitatea de a participa la campionate şi competiţii sportive interşcolare.
“Investiţia în copii reprezintă garanţia unui viitor mai bun al societăţii noastre şi al fotbalului românesc. Prin această colaborare, ne continuăm angajamentul ferm alături de partenerii noştri de a oferi copiilor şansa de a-şi continua visul de a juca fotbal, de a-şi demonstra talentul şi chiar de a se dezvolta într-un mediu competitiv şi educativ”, adaugă Răzvan Burleanu, preşedintele FRF.
Guvernul a adoptat săptămâna trecută Strategia Naţională pentru Educaţie Financiară 2024 – 2030, care îşi propune să aducă mai aproape de copii şi tineri instrumente prin care să poată lua decizii financiare responsabile.
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională, care este sponsorul tradiţional al echipei naţionale de fotbal a Olandei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro