PayPoint: 55,8 milioane de tranzacţii în prima jumătate a anului
PayPoint plc raportează pentru România rezultate pozitive pentru prima jumătate a anului financiar 2018-2019: compania a înregistrat pe plan local, în decursul celor şase luni analizate, un volum de 55,8 de milioane tranzacţii, cu 43,8% peste aceeaşi perioadă a anului precedent, creştere generată atât organic, cât şi de aportul tranzacţiilor procesate de compania Payzone (achiziţionată în octombrie 2017).
Evoluţia se remarcă pe toate segmentele relevante de plăţi procesate, de la cel al facturilor (49,1 milioane tranzacţii, în creştere cu 42,4%), la încărcarea electronică a cartelelor preplătite pentru telefonie mobilă (6,1 milioane tranzacţii, în creştere cu 55,7%), până la serviciile introduse mai recent de PayPoint în mediul de retail.
În decursul celor şase luni, PayPoint şi-a menţinut focusul pe doi parametri extrem de relevanţi pentru business: diversificarea gamei de servicii oferite şi extinderea calitativă a reţelei. Astfel, în portofoliul PayPoint au fost adăugaţi încă zece noi furnizori din segmentul utilităţilor şi cel financiar-bancar, jucători cu acoperire locală, dar şi naţională, oferind consumatorilor acces la plăţi simple şi gratuite, din ce în ce mai variate. Totodată, compania a continuat şi demersurile de creştere şi optimizare a reţelei de magazine partenere, pentru a pune la dispoziţia consumatorilor puncte de plată poziţionate acolo unde aceştia au nevoie; astfel, românii au acces la o reţea de peste 18.000 magazine partenere la nivelul întregii ţări.