PayU lansează trei noi variante de plată: automate, de pe telefon şi cu un click

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 04 decembrie 2012 61 afişări

PayU România anunţă introducerea a trei noi produse în portofoliul propriu de soluţii de plată online: Pay on Time care permite automatizarea celor mai frecvente plăţi online, Pay by Click care oferă cumpărătorilor online posibilitatea de a plăti cu un singur click şi Mobile Payments care oferă o interfaţă de plată optimizată pentru dispozitive mobile, indiferent dacă site-ul magazinului online are versiune pentru telefoane mobile / tablete sau nu.

"Prin cele trei noi servicii lansate astăzi, PayU continuă tradiţia începută acum opt ani şi contribuie activ la evoluţia comerţului electronic în România. Mizăm şi în 2013 pe inovaţie şi siguranţă pentru că vrem ca tot mai mulţi români să se poată bucura de comoditatea şi simplitatea plăţilor online, fie că îşi plătesc pentru prima dată factura telefonică sau utilizează deja Internetul pentru cumpărăturile uzuale", declară Cristian Herghelegiu, country manager PayU România.

Pay on Time reprezintă o metodă de plată online care le permite cumpărătorilor să îşi automatizeze acele plăţi online pe care le efectuează periodic, cum ar fi facturi, asigurări, abonamente la reviste sau servicii medicale, acces la conţinut etc. Prin activarea Pay on Time la efectuarea unei tranzacţii obişnuite, următoarele plăţi se vor efectua în mod automat, fără ca utilizatorul să fie nevoit să acceseze calculatorul. După efectuarea tranzacţiei, cumpărătorul va primi pe email chitanţa cu toate detaliile plăţii.

Prin Pay by Click, cumpărătorii pot plăti cu un singur click pentru a achiziţiona produsul online dorit. Astfel, aceştia nu vor fi nevoiţi să parcurgă procesul obişnuit de achiziţie, plata având loc în doar câteva secunde necesare procesării tranzacţiei. Pentru a putea utiliza Pay by Click, cumpărătorul trebuie să fie logat în contul său de la magazinul online respectiv şi trebuie să îşi fi dat acordul pentru activarea metodei de plată în cursul unei tranzacţii precedente.

"Pay on Time şi Pay by Click sunt metode de plată care răspund atât cererilor cumpărătorilor, cât şi ale magazinelor online pentru soluţii de plată online simple şi rapide. Cele două metode de plată online vor aduce magazinelor online o mai bună rată de retenţie şi loializare, scăderea ratei de abandon sau optimizarea fluxurilor financiare. Cumpărătorii online vor plăti mai repede, mai uşor, mai simplu şi vor economisi timp în achitarea facturilor periodice", explică Cristian Herghelegiu.

Mobile Payments reprezintă interfaţa PayU optimizată pentru efectuarea de tranzacţii online de pe dispozitive mobile. Dispozitivul de pe care se face plata este recunoscut automat, iar formularul de plată afişat permite vizualizarea şi completarea facilă a câmpurilor de plată, indiferent de numărul lor sau de natura informaţiei completate. Mobile Payments funcţionează independent de gradul de optimizare pentru mobile al magazinului online şi este disponibilă pentru orice plată online, fără a fi nevoie de un proces de implementare.

"Creşterea utilizării internetului în mediul mobil este demult o realitate. Dacă la început a fost vorba despre citirea rss-urilor şi a presei online, acum vorbim despre cumpărături de pe dispozitive mobile sau despre utilizarea aplicaţiilor bancare de pe smartphone-uri sau tablete. în acest moment, 4% dintre tranzacţiile procesate prin PayU sunt efectuate de pe telefoane sau tablete, iar o data cu lansarea Mobile Payments ne aşteptăm ca procentul să crească spre 10% până la finalul anului 2013", spune Cristian Herghelegiu.

PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.

PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online pentru peste 18.000 de companii in Europa, Asia si Africa, oferind plati online simple si sigure catre aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet.

In Romania, PayU este lider pe piata de plati online, cu peste 2 milioane de tranzactii procesate in 2011 in valoare de 138,8 milioane de euro si o cota de 88% din volumul total al Romcard. Din 2006 pana in prezent, compania a procesat 83% din volumul total al platilor online declarat de catre jucatorii din piata.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/payu-lanseaza-trei-noi-variante-de-plata-automate-de-pe-telefon-si-cu-un-click-10366521
10366521
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.