Pe fondul celei mai bune evoluţii a sectorului construcţiilor, înregistrată în pandemie, în 2020, un producător local din domeniu aşteaptă o creştere spectaculoasă
Producătorul local de pavaje premium destinate sectorului rezidenţial Star Stone, inclus anul acesta de Financial Times în Top 1.000 cele mai performante companii europene estimează, pentru 2021, o creştere de aproximativ 40% a vânzărilor, spun reprezentanţii businessului într-un comunicat. Avansul va fi susţinut de creşterea organică a pieţei – industria construcţiilor având anul trecut cea mai bună evoluţie an la an din ultimul deceniu – , de dezvoltarea companiei, de diversificarea portofoliului de produse, concomitent cu implementarea unui nou soft ERP, dar şi de asumarea unui sistem de consolidare şi de creştere accelerată a afacerii.
În 2020, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 4,4 milioane de euro, în creştere cu peste 10% faţă de anul anterior. Pentru anul în curs, reprezentanţii businessului au bugetate investiţii de 3 milioane de euro pentru extinderea pe plan local, dar şi în Europa.
„Până la jumătatea anului, vom finaliza instalarea unei noi linii de producţie, crescând astfel capacitatea totală de producţie, lucru care ne va da posibilitatea să lansăm noi tipuri de produse destinate segmentului rezidenţial. Totodată, mare parte dintre produsele noastre consacrate vor beneficia de îmbunătăţirea aspectului şi, printr-o metodă inovatoare, vor beneficia de un sistem de montaj care va uşura munca montatorilor şi va reduce posibilitatea montajului incorect, toate acestea asigurând o calitate net superioară produselor anterioare”, spune Cristian Pop, director general Star Stone.
Compania va continua dezvoltarea şi extinderea reţelei de distribuţie din România care, în momentul de faţă, număra aproximativ 300 de distribuitori şi reţelele DIY Dedeman şi Hornbach.
Prezentă pe piaţa din România încă din 2008, compania a intrat în 2019 şi pe piaţa din Ungaria, iar în 2020 şi în Belgia. În ceea ce priveşte piaţa externă, businessul urmăreşte pentru anul în curs consolidarea şi dezvoltarea reţelei de distribuţie din Ungaria şi extinderea pe alte trei pieţe, punând bazele reţelei de distribuţie în Austria, Slovacia şi Cehia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro