Piaţa auto din China, prima la nivel mondial, a înregistrat pierderi de 22,4% în prima jumătate a anului
Vânzările de autovehicule din China au crescut cu 1,8% în luna iunie comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, însă pierderile din prima jumătate a anului se ridică până la 22,4% din cauza măsurilor lansate pentru a controla numărul de infecţii cu coronavirus, scrie Associated Press.
Industria a crescut cu 7% în urma reluării activităţilor economice din luna mai, după ce înregistrase în februarie un declin uriaş de 81,7%, arată datele Asociaţiei Producătorilor de Automobile din China.
Vânzările totale de vehicule, incluzând aici camioanele şi autobuzele, au crescut cu 11,6% în luna iunie până la 2,3 milioane.
Cererea de automobile era slabă încă de dinainte de pandemie, pe măsură ce tensiunile dintre Washington şi Beijing rămâneau ridicate, iar economia continua să scadă. În consecinţă, vânzările au scăzut cu 9,6% în 2019, înregistrând astfel al doilea declin anual.
Acţiunile producătorului de maşini electrice Tesla au crescut cu 183% în ultimul an, reuşind să înregistreze o creştere de 80% în ultimele trei luni. Anunţul a venit săptămâna trecută, într-un moment în care afacerile companiei în China începeau să arate tot mai bine.
„China reprezintă pe viitor cea mai importantă mişcare a producătorului. Piaţa chineză valorează, în opinia noastră, 300-400 de dolari în plus per acţiune”, a declarat Dan Ives, analist în cadrul firmei de investiţii Wedbush Securities.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro