Piaţa de publicitate online din România a avut creşterea cea mai puternică din Europa

Postat la 08 iunie 2017 92 afişări

Valoarea totală a pieţei de publicitate online din România, pentru întreg anul 2016, a fost de aproximativ 41 de milioane euro (190,5 milioane lei), în creştere de 22% faţă de anul anterior, conform celei mai recente ediţii a studiului ROADS, derulat de IAB România cu sprijinul PwC România.

Piaţa de publicitate online din România a avut creşterea cea mai puternică din Europa

A două jumătate a anului 2016 a înregistrat o valoare de aproximativ 24 de milioane de euro (109,8 milioane lei), cu 36% mai mult faţă de semestrul anterior al anului 2016 şi cu 19% mai mult decât semestrul similar al anului 2015 - ambele procente exprimate „like-for-like”, adică ţinând cont de acelaşi eşantion al companiilor care se regăsesc în ultimele 2 ediţii ale studiului.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

0 of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:06
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori