Piaţa Victoriei, al doilea cel mai important pol de restaurante din Bucureşti după centrul istoric: 30 de localuri şi încasări de 15 mil. euro

Postat la 09 august 2018 162 afişări

Localurile au mers aici după cei 30.000 de corporatişti care lucrează în clădirile de birouri din inima Bucureştiului

Piaţa Victoriei, al doilea cel mai important pol de restaurante din Bucureşti după centrul istoric: 30 de localuri şi încasări de 15 mil. euro
 Din cauza specificului zonei, restaurantele funcţionează bine în timpul săptămânii, până când se termină programul de birou, iar în weekend vânzările scad şi la un sfert.
 
Zona Piaţa Victoriei din Capitală găzduieşte 25-30 de restaurante, cafenele şi baruri cu încasări de 10-15 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF.
 
„Zona Piaţa Vic­to­riei s-a dezvoltat în jurul clădirilor de bi­rouri, motiv pentru care businessul HoReCa de aici este unul care func­ţio­nează în special în timpul săptămânii, de dimineaţa până în ora 18.00-19.00“, spune Daniel Boaje, CEO-ul lanţului de res­taurante McDo­nald’s, liderul pieţei locale de profil. În weekend însă, deşi este o zonă centrală, tra­ficul pieto­nal nu e sufi­cient cât să com­penseze. Astfel, vân­zările scad şi la un sfert într-o zi de weekend comparativ cu o zi nor­mală, spuneau anterior jucătorii din piaţă.
 
Unul dintre cei mai vechi şi stabili jucătoriHoReCa din zonă este McDonald’s, care are o reţea de peste 70 de unităţi în România, dintre care una în zona Piaţa Victoriei, mai exact la parterul clădirii de birouri America House. Acesta a fost deschis în 2011.
 
America House este una dintre cele mai cunoscute clădiri de birouri din Bucureşti, însă în zona Piaţa Victoriei mai sunt şi altele care găzduiesc companii precum EY (consultanţă şi audit), BRD (bancar), Enel (energie) sau FitBit (IT), cu un total de circa 30.000 de salariaţi.
 
Multe dintre companiile care îşi au birourile în zonă sunt lideri în domeniul lor şi astfel plătesc salarii peste medie, motiv pentru care scena HoReCa este extrem de diversă şi acoperă toate palierele de preţ şi de specific, de la fast-food (McDonald’s) la mâncaresănătoasă (Cooperativa FruFru) şi de la italienesc (TrattoriaBuongiorno) la spaniol (Thalia).
 
Cititi mai multe pe www.medaifax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.