Pink Post ajunge la un deceniu de activitate pe piaţa locală de servicii poştale, cu venituri de peste 17 milioane de euro
La 10 ani de la trimiterea primului plic, în ianuarie 2010, Pink Post, liderul pieţei de servicii poştale private din România, a ajuns în prezent la afaceri de peste 17 milioane de euro şi sute de milioane de livrări anuale.
Astfel, în 2019, compania a efectuat peste 108 milioane de trimiteri poştale, reprezentând aproximativ 30% din numărul total de plicuri expediate la nivel naţional, iar pe segmentul de trimiteri publicitare neadresate, compania a livrat anul trecut peste 242 de milioane de materiale. Timpul maxim de livrare a companiei este de maximum 5 zile lucrătoare.
Lansat în 2010, Pink Post a devenit cel mai mare operator privat de servicii poştale din România după numărul de trimiteri, prin livrarea a 650 de milioane de plicuri în perioada 2010-2019 şi a 833 de milioane materiale publicitare adresate si neadresate, având o contribuţie totală de aproximativ 29.4 milioane de euro la bugetul de stat. Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 17.5 milioane de euro, în creştere cu 5% faţă de anul precedent. Pentru anul în curs reprezentanţii businessului estimează o creştere de circa 1 milion de euro însă, cu un plus de optimism, speră să ajungă la afaceri de 20 de milioane de euro.
După 10 ani de activitate, în care curierii Pink Post au parcurs pe jos aproximativ 20 de milioane de kilometri şi au condus 35 de milioane km pentru livrarea plicurilor care au ajuns la românii din toată ţară, compania a ajuns la o flotă de 200 de maşini şi o echipă de peste 1.600 de angajaţi, livrând pentru cei peste 200 de clienţi, printre care se numără cele mai mari companii din industrii precum utilităţi, retail, instituţii financiar bancare sau companii din industria telecomunicaţiilor.
Din punct de vedere al numărului de trimiteri realizate în 2019, cele mai mari volume au fost în Bucureşti şi Ilfov, cu 28% din totalul la nivel naţional, cele mai active filiale Pink Post din ţară fiind: Pink Post Constanţa - cu 7,4 milioane de trimiteri adresate şi 11,5 milioane neadresate, Cluj (2,8 milioane de trimiteri adresate şi 15 milioane neadresate, Prahova (5,7 milioane de trimiteri adresate şi 7,5 milioane neadresate), Braşov (5 milioane de trimiteri adresate şi 6,9 milioane neadresate) şi Timiş (4,1 milioane de trimiteri adresate şi 7,5 milioane neadresate).
Istoria companiei a început în 2009, odată cu lansarea companiei de servicii poştale Total Post. Doi ani mai târziu, în 2011, Total Post a achiziţionat TCE Post, iar în 2017, compania a anunţat extinderea operaţiunilor prin fuzionarea cu Postmaster. Fuziunea a fost urmată de un proces de rebranding, la finalul căruia aceasta a devenit Pink Post, parte a grupului Radu Holding. Astăzi, compania oferă clienţilor servicii poştale şi trimiteri în regim expres la nivel naţional, datorită unei reţele teritoriale de 60 de filiale în cele mai importante oraşe din România.
În 2019, compania a anunţat crearea de servicii noi din zona curieratului, în regim de track&trace. Acestea sunt axate în special pe trimiteri de mici dimensiuni din sectorul B2B. Serviciile express de la Pink Post nu repetă reţetele clasice de curierat sau din e-commerce, încercând să se plieze mai mult pe nevoile specifice ale companiilor. Investiţiile recente, ce depăşesc 1,5 milioane de euro, au fost direcţionate înspre dezvoltarea de aplicaţii software pentru aceste servicii, dar şi pentru mărirea parcului auto, modernizarea hub-urilor şi angajarea de personal specializat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro