Platforma George, creată de Erste în urmă cu 12 ani, a ajuns la 10 milioane de utilizatori în cele şase ţări unde este disponibilă, un sfert dintre aceştia fiind din România, unde grupul austriac deţine BCR. Un sfert din angajaţii hubului de la Viena care dezvoltă George sunt români
Platforma de digital banking George, creată de Erste în urmă cu 12 ani, a ajuns la 10 milioane de utilizatori în cele şase ţări unde este disponibilă, respectiv Austria, România, Cehia, Slovacia, Ungaria şi Croaţia, un sfert dintre aceştia fiind în România, unde grupul austriac detine BCR.
Platforma George a fost construită în urmă cu 12 ani pentru a sprijinii clienţii Erste şi ai băncilor din portofoliul grupului să înţeleagă cum să îşi utilizeze finanţele proprii mai bine, să-i ajute să-şi administreze bugetul mai eficient şi să economisească mai mult.
În 2018, BCR a adoptat George, ajungând la 2,34 milioane de utilizatori în România.
Platforma contine peste 300 de funcţionalităţi şi este permanent redezvoltată la nivel local de către experţii BCR, astfel încât să rămână conectat la nevoile utilizatorilor locali.
George a fost creat într-un hub de inovaţie al Grupului Erste, la Viena, iar aproximativ 25% dintre cei care dezvoltă platforma de digital banking sunt români. Unii dintre ei au accesat rolul intrând direct în Erste Group, în timp ce unii au ajuns să lucreze la acest proiect prin BCR. În hubul Erste, româna a ajuns să fie a doua limbă vorbită, după germană.
George a fost denumit după primul pilot automat din aviaţie, inventat în urmă cu 100 de ani de către americanul Lawrence Sperry.
„People of George este modul nostru, al oamenilor din BCR, de a mulţumi tuturor celor 10 milioane de utilizatori George din Europa Centrală şi de Est. Aproximativ un sfert dintre aceştia, 2,34 milioane mai exact, sunt din România. Pentru noi, ei au fost şi sunt un reper. Sunt oamenii alături de care am construit o comunitate vibrantă, unită prin valori şi pasiuni comune. Un mix de rezilienţă, autenticitate, dar şi încredere că tehnologia, pusă cu cap în slujba creativităţii, este singura cale către un viitor mai bun”, a declarat Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George. Primul banking inteligent, BCR.
Cu ocazia atingerii pragului de 10 milioane de utilizatori George, BCR lansează People of George, o serie de video-uri care prezintă povestea oamenilor care sunt parte din comunitatea George şi reflectă modul în care o aplicaţie de digital banking poate influenţa pozitiv vieţile utilizatorilor.
Primul video People of George îl aduce în prim-plan pe Andrei Miţişor, arhitect şi fondator H3, un laborator de arhitectură cu o echipă multidisciplinară, care creează experienţe imersive ce îmbină new-media art cu designul industrial şi robotica.
Seria va fi continuată de Bogdan Dumitrache - actor şi owner Apollo 111, Robert Graur – DJ şi owner DJ Superstore, Dominic Marcu – pilot în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă şi monitor de schi, Ioana Goncea – avocat şi Preşedinta Federaţiei Române de Schi Nautic şi Wakeboard, alături de alţi trei invitaţi surpriză.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro