Porsche investeşte zeci de milioane de dolari într-un centru de inovare din Israel
Porsche a deschis de curând un ”birou de investiţii în inovaţii” în Israel, propunându-şi prin înfiinţarea acestuia să faciliteze accesul la tendinţele şi talentele din domeniul tehnologiei.
Ca prim pas, Porsche a investit o sumă de ordinul zecilor de milioane în fondurile de capital private Magma and Grove. Pentru viitor, sunt planificate investiţii suplimentare în start-up-uri şi alte fonduri.
”Israel este o piaţă-cheie pentru experţii şi inginerii IT. Are mai multe start-up-uri pe cap de locuitor decât orice altă ţară din lume. Acest talent şi know-how în tehnologie, combinate cu experienţa vastă a angajaţilor noştri, pregăteşte terenul pentru viitoarele modele de business”, spune Lutz Meschke, Vicepreşedinte al Consiliului Executiv şi Membru în Consiliul Executiv, Responsabil de Financiar şi IT, în cadrul Porsche. El adaugă că este necesară o strânsă colaborare cu experţii israelieni, astfel încât compania să depisteze şi să analizeze rapid noile tehnologii, să dezvolte relaţii de business de succes şi să pună în practică cele mai adecvate soluţii, prin proiecte pilot.
Fondul Magma Venture face investiţii din 1999 şi, în prezent, se concentrează pe domenii precum inteligenţa artificială şi industria auto. Cu investiţii în numeroase start-up-uri de succes, precum Waze, Magma Venture este unul dintre cele mai mari fonduri de capital private din Israel, gestionând o sumă de 600 milioane de dolari. Înfiinţat în 2015, Grove Ventures este un fond de investiţii private cu un volum de 100 milioane de dolari. Domeniile sale principale de investiţii sunt Internet of Things (IoT), tehnologiile Cloud şi inteligenţa artificială.
În ultimul an, Porsche a lansat câteva proiecte majore de promovare a transformării digitale. Acestea includ Porsche Digital GmbH, înfiinţată în iunie 2016. Condusă de Thilo Koslowski, care a lucrat 20 de ani la Gartner, în Silicon Valley, această companie Porsche identifică şi dezvoltă noi experienţe digitale pentru clienţi, precum şi produse, zone de business şi procese digitale. Porsche Digital, Inc., o filială a Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG şi companie afiliată a Porsche Digital GmbH, a deschis recent un centru în Santa Clara, California. De asemenea, în septembrie 2016, constructorul auto german a inaugurat Porsche Digital Lab, în Berlin, cu scopul de a identifica şi testa soluţii IT inovatoare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro