Poşta Română lansează o licitaţie de 16,8 mil. lei pentru un sistem ERP. Compania cere servicii de cloud livrate printr-un centru de date certificat Tier III. „Aplicaţiile folosite în momentul actual sunt învechite şi dificil de întreţinut, nu sunt integrate” şi nu permit automatizări
Compania Naţională Poşta Română (CNPR), societate controlată de Ministerul Digitalizării, a lansat o licitaţie cu o valoare de 16,75 mil. lei, care are ca ţintă achiziţia unui sistem de gestiune a resurselor companiei (ERP), care să înlocuiască aplicaţiile „vechi, dificil de întreţinut”, care nu sunt nici integrate şi astfel nu permit nici realizarea de automatizări, conform documentelor publicate în platforma de licitaţii electronice.
Compania Naţională Poşta Română (CNPR), societate controlată de Ministerul Digitalizării, a lansat o licitaţie cu o valoare de 16,75 mil. lei, care are ca ţintă achiziţia unui sistem de gestiune a resurselor companiei (ERP), care să înlocuiască aplicaţiile „vechi, dificil de întreţinut”, care nu sunt nici integrate şi astfel nu permit nici realizarea de automatizări, conform documentelor publicate în platforma de licitaţii electronice.
„Prin acest proiect, Poşta urmăreşte să gestioneze procesele operaţionale, de aprovizionare, producţie, calitate şi vânzare continuând cu înregistrarea acestora în financiar - contabilitate şi în sistemul intern de contabilitate managerială. Scopul prezentului caiet de sarcini este achiziţia de către Beneficiar a unor licenţe de utilizare pentru un sistem informatic integrat de tip ERP (software as a service - SaaS). Pentru implementarea acestui proiect este nevoie de următoarele componente: project management; serviciile de implementare şi customizare (analiza, configurare, testare, migrare de date, pregătire şi intrare în producţie şi stablilizare după intrarea în producţie); licenţele ERP şi mentenanţă aferentă, inclusiv sistemul de bază de date necesar pentru implementare; infrastructură cloud necesară; servicii de asistenţă tehnică şi support; Acest lucru este necesar pentru ca beneficiarul să poată estima costurile ulterioare cu întreţinerea sistemului implementat după intrarea în producţie, acestea fiind subiectul unui contract separat după perioada contractuala a prezenţei achiziţii”, conform datelor din caietul de sarcini.
Compania are nevoie de acest sistem pentru că aplicaţiile vechi nu mai fac faţă cerinţelor de business, conform documentului. „În prezent, CNPR foloseşte în desfăşurarea activităţii zilnice mai multe aplicaţii neintegrate. Aceste aplicaţii sunt în cele mai multe cazuri complet neconectate sau permit transferul de date doar manual (prin import/export de date). Interfeţele automate sunt foarte rare, ceea ce înseamnă multă muncă manuală şi o posibilitate mai mare de pierdere a datelor între aplicaţii sau de deteriorare a acestora. Aplicaţiile folosite în momentul actual la nivel CNPR sunt învechite şi dificil de întreţinut, nu sunt integrate şi în majoritatea cazurilor nu este posibilă o transmitere automată a datelor între ele, sau în unele cazuri nu există deloc comunicare de date. Mai mult, nu există data master cu o administrare centralizată, astfel încât informaţia de bază este stocată în diferite versiuni, în mai multe locaţii”.
Printre cerinţele impuse prin caietul de sarcini se numără şi utilizarea unei infrastructuri de tip cloud, care să fie livrată dintr-un centru de date certificat Tier III, conform sursei citate. „Centrele de date trebuie certificate Tier-III, cu redundanţă de N+l, la reţeaua electrică, reţeaua de comunicaţii şi sistemele de climatizare”.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 4 martie 2024, când acestea vor fi şi deschise. Ofertele trebuie să fie valabile până la 4 septembrie 2024.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro