Poşta Română lansează o campanie dedicată cetăţenilor Republicii Moldova stabiliţi în România

Autor: Petru Mazilu Postat la 18 octombrie 2024 19 afişări

Poşta Română lansează o campanie dedicată cetăţenilor Republicii Moldova stabiliţi în România

Poşta Română anunţă că lansează o campanie dedicată cetăţenilor Republicii Moldova stabiliţi în România. Iniţiativa are o dublă semnificaţie: promovarea noii platforme de e-commerce, operaţionalizată de filiala din Chişinău, cât şi susţinerea parcursului european al Republicii Moldova.

Compania Naţională Poşta Română lansează o campanie dedicată cetăţenilor Republicii Moldova stabiliţi în România prin care se promovează noua platformă de e-commerce.

„Poşta Română îşi continuă misiunea de a nu lăsa pe nimeni în urmă, extinzându-se acum şi dincolo de Prut. Moldovenii se confruntă adesea cu preţuri ridicate la anumite produse pe piaţa locală, comparativ cu cele din Uniunea Europeană. EUlivrez.md vine ca o soluţie eficientă, oferind acces la magazinele online din Europa, în special din România, la preţuri avantajoase, livrarea fiind asigurată direct la domiciliu, indiferent de localitatea în care se află destinatarul. Prin intermediul platformei EUlivrez.md, pot trimite colete din întreaga Uniune Europeană direct acasă, la destinaţie, cu un simplu click”, a transmis Poşta Română prin intermediul unui comunicat de presă.

De asemenea, campania urmăreşte susţinerea parcursului european al Republicii Moldova.

„În paralel, Poşta Română a demarat o campanie de conştientizare şi mobilizare, încurajând cetăţenii din Republica Moldova care locuiesc în România să îşi facă auzită vocea, în număr cât mai mare, în ceea ce priveşte decizia de pe 20 octombrie: ALEGE EUROPA! Şi desprindere de soartă. Şi întoarcere la rost”, a adăugat Poşta.

Campania de promovare lansată de Poşta Română include o serie de stickere auto lipite pe flota companiei, cât şi afişe de informare în oficiile şi ghişeele din oraşe precum Bucureşti, Bacău, Braşov, Cluj, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Sibiu, Suceava, Timişoara.

De asemenea, Poşta Română a lansat şi o ediţie limitată de cărţi poştale disponibile în oficii, pe care cetăţenii le pot completa şi trimite gratuit.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
poştă,
campanie,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.