Povestea Mobra şi Pegas. Bicicletele şi motociclete se produceau laolaltă cu rachete, focoase şi grenade militare
Încă din anii '70 în orăşul Zărneşti se afla o fabrică care producea rachete, focoase şi grenade militare. Tot aici aveau să fie produse Mobra şi Pegas.
În decursul timpului v-am prezentat mai multe poveşti ale unor mărci româneşti de maşini, iar printre acestea amintim de Istoria ARO, Modele Dacia care nu au prins linia de producţie, şi soarta pe care a avut-o IMS-ul, "Strămoşul" maşinilor off-road româneşti. Acum a venit rândul să pune povestea altor două brand-uri româneşti care nu au avut o soartă prea bună nici ele: Mobra şi Pegas.
După 1989, la fel ca multe alte fabrici de la noi din ţară, secţiile ei au fost închise. Încă din anii '70 în orăşul Zărneşti se afla o fabrică care producea rachete, focoase şi grenade militare. Tot aici aveau să fie produse Mobra şi Pegas.
Istoria bicicletei Pegas
Prima bicicletă Pegas pentru adulţi a fost produsă în anul 1972 la Uzina Mecanică Tohan din Zărneşi. Din 1975 sunt produse primele biciclete pentru copii sub 10 ani şi primele biciclete de cameră, iar apoi, în anii '80, seria Pegas se diversifică, apar bicicletele cu mai multe viteze, printre care Pegas 1027 Campion având cinci viteze.
Istoria Pegas şi Mobra, produse laolaltă cu rachete, focoase şi grenade militare
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană