Povestea omului care a fondat zeci de companii şi a convins miliardari să investească în proiectele lui. Este recunoscut ca unul dintre cei mai importanţi tineri antreprenori ai lumii
Moshe Hogeg este un bărbat de 35 de ani din Israel cunoscut pentru numărul impresionant de start-up-uri pe care le-a fondat.
El a reuşit să îi convingă pe Leonardo DiCaprio şi miliardarul Carlos Slim să investească într-o aplicaţie care seamănă destul de mult cu Instagram; a reuşit să strângă peste 1 milion de dolari de la directori ale unor companii de tehnologie pentru a lansa o aplicaţie de mesagerie care nu face decât un singur lucru: permite utilizatorilor să îşi trimită, unii altora, cuvântul "yo"; iar anul acesta, el l-a convins pe Tom Hardy să promoveze un smartphone de 14.000 de dolari.
Pentru mulţi, Moshe Hogeg este faţa antreprenoriatului din Israel: fondul său de investiţii Singulariteam a finanţat peste 10 companii anul trecut, mai mult decât oricare alt investitor.
Hogeg descrie marketingul ideal ca o combinaţie între controversă, puterea starurilor şi noroc. Toate aceste ingrediente au fost prezente recent la un eveniment de la Londra, când Hogeg a prezentat un telefon de 14.000 de dolari avându-i alături de Leonardo DiCaprio şi Tom Hardy.
Hogeg a petrecut şapte ani în armată, dezvoltând un sistem care permite folosirea echipamentelor de către mai multe divizii, salvând astfel sume importante de bani. El a părăsit instituţia în 2007, în grad de comandant, pentru a se dedica afacerilor.
De cele mai multe ori, Hogeg apare la evenimente în tricou, cu barbă şi purtând ochelari de hipster. Cu toate acestea, el este recunoscut ca unul dintre cei mai importanţi tineri antreprenori ai lumii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro