Povestea omului care a strans 130 de milioane de dolari pentru oamenii nevoiasi." Visul tău se află de cealaltă parte a fricii”
Matt Pohlson ştia că, după absolvirea şcolii de afaceri, va vrea să pornească o companie care să aibă impact asupra lumii. Chiar şi fără un plan de afaceri, el a refuzat o ofertă de muncă profitabilă pentru a-şi urma pasiunea. „Când ai datorii de 200.000 de dolari şi respingi un loc de muncă, te temi”, spune Pohlson. „Dar visul tău se află de cealaltă parte a fricii”, citat de The Hour.
În 2012, el şi Ryan Cummins, partenerul său de afaceri, au creat Omaze, o platformă online care strânge bani pentru caritate oferind donatorilor şansa de a câştiga experienţe unice, de la performarea pe scenă alături de staruri celebre, unul dintre artiştii care a acceptat asta fiind Paul McCartney, până la mersul în culisele (şi chiar apariţia în) Star Wars: The Force Awakens.
Până în prezent, Omaze a strâns peste 130 de milioane de dolari pentru a susţine activitatea a peste 350 de organizaţii caritabile din întreaga lume. Compania a susţinut cauze precum UNICEF, The Epilepsy Foundation şi Kind Campaign.
Compania a parcurs un drum lung de la prima sa campanie, în urma căreia a câştigat doar 748 de dolari. Omaze a devenit acum platforma principală pentru persoanele care doresc să facă bine şi organizaţiile non-profit care încearcă să strângă fonduri majore. Echipa lucrează pentru a face din Omaze prima companie cu profit care să acorde 1 miliard de dolari către fundaţiile caritabile într-un singur an.
„Dacă simţiţi că ceea ce trebuie să faceţi este să vă dedicaţi altora, acesta este combustibilul care vă va alimenta perseverenţa”, spune Pohlson.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro