Povestea tânărului din România ce a fost implicat direct în deschiderea a peste 600 de magazine Pepco în ţări precum Spania şi Italia
100 tineri manageri de top. Victor Ugron-Adam, Pepco
Victor Ugron-Adam, Head of Expansion, Pepco, 37 de ani
Cifră de afaceri (2023):2,6 mld. lei
Profit net (2023): 367 mil. lei
Număr de angajaţi: 3.461
„De la începutul carierei mele, mi-am dat seama de dinamica şi de provocările din domeniul retail. M-am obişnuit să îmi prioritizez taskurile în funcţie de importanţa şi urgenţa lor şi să deleg echipei lucrurile ce nu necesită implicarea mea directă. Încep fiecare zi cu o sesiune de planificare. Înainte de a începe munca, petrec câteva minute pentru a revizui şi a prioritiza sarcinile din ziua respectivă. Îmi dedic prima parte a zilei pentru a rezolva situaţiile urgente şi importante şi las către finalul zilei lucrurile ce nu contribuie semnificativ la obiectivele pe termen lung. Prin aplicarea acestor strategii reuşesc să îmi menţin productivitatea şi să îmi ating obiectivele fără a mă simţi copleşit.”
Şi-a început cariera în real estate în 2010, într-o companie deţinută de grupul Pepkor în Australia, iar patru ani mai târziu s-a alăturat echipei Pepco în poziţia de expansion manager. La scurt timp, a devenit property manager pentru România, iar din 2021 ocupă poziţia de head of expansion pentru România, Bulgaria, Grecia. El a fost implicat în expansiunea grupului în Spania şi Italia şi a contribuit direct la deschiderea a peste 600 de magazine în ţările pe care le gestionează.
În măsura în care timpul îi permite, povesteşte el, încearcă să participe periodic la cursuri şi workshopuri de leadership pentru a-şi îmbunătăţi cunoştinţele teoretice şi practice despre managementul echipei şi dezvoltarea abilităţilor interpersonale. Am participat la un program de mentorat, încearcă să citească cărţi, articole şi studii de caz despre leadership, să solicite feedback de la echipă şi de la superiori. „Părerea mea este că dezvoltarea abilităţilor de lider necesită un angajament continuu faţă de învăţare şi autoîmbunătăţire.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro