Povestea unui american pasionat de fitness care a ajuns milionar la 27 de ani: „E mult mai uşor să faci bani decât să economiseşti”
Tanner Chidester, un milionar din Statele Unite, şi-a construit două afaceri de şapte cifre – Fir Warrior şi Elite CEOs – înainte să împlinească 30 de ani, scrie CNBC.
„Drumul încet spre prosperitate stă în economii. La sfârşitul zilei, e mult mai uşor să faci bani decât să economiseşti”, spune Chidester.
Milionarul a fost pasionat de fitness de când era mic, aşa că a decis să îşi creeze un sistem personalizat de fitness şi nutriţie pentru clienţi – Fit Warrior. Astfel, la 22 de ani, a renunţat la facultate în ultimul an şi a început să pună bazele programului.
„Impune-ţi ţeluri non-negociabile. Dacă ţelul tău este să devii milionar în zece ani, descoperă câţi bani trebuie să câştigi într-un an, o lună sau o săptămână pentru a putea ajunge acolo. Când pui totul atât de simplu pe hârtie, nu mai pare atât de înfricoşător. Majoritatea oamenilor îţi impun ţeluri măreţe, însă nu cunosc cifrele şi statisticile care îi pot ajuta să îşi atingă obiectivele, aşa că totul devine insondabil şi copleşitor”
În primii doi ani, a încasat doar 2.000 de dolari, lucrând între timp la un restaurant pentru a fi în stare să îşi plătească facturile. A început să aibă rezultate abia după ce a terminat cursurile unui program despre cum îţi poţi construi un business online.
„Atunci am învăţat că oamenii pot plăti până la 1.500 de dolari pentru un serviciu, în timp ce eu îmi vindeam programul de fitness pentru doar 40 de dolari.”
Odată ce a început să crească preţurile programului de antrenament, a început să înţeleagă potenţialul ideii pe care o avusese, câştigând 10.000 de dolari în prima săptămână. Ulterior, a ajuns să câştige între 30.000 şi 50.000 de dolari pe lună, iar până la 27 de ani atinsese deja 1 milion de dolari.
În plus, a lansat o nouă companie, Elite CEOs, prin care oferă un program de business training pentru oamenii de afaceri.
„Oamenii se luptă cu faptul că nu îşi pot vinde produsul la un preţ suficient de mare pentru a-şi schimba situaţia financiară. Dacă ai un produs sau un serviciu de 100 de dolari, va trebui să vinzi o tonă de unităţi pentru a te putea descurca. Dar dacă vinzi un serviciu pentru 1.500 de dolari, nu va trebui decât să vinzi patru sau cinci pe lună şi vei atinge şase cifre pe an”, spune Chidester.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro