Praktiker: fiecare client care va păşi într-unul dintre magazinele noastre, va şti că se află într-un nou Praktiker
”Putem spune cu certitudine că Praktiker se reinventează şi îi invită pe clienţi să-şi reinventeze, la rândul lor, locuinţa”, declară Cansu Derintuna, director general, Praktiker România. Retailerul se află acum în plin proces de repoziţionare, care ar urma să se încheie la finalul acestui an. ”Tuturor ne place sentimentul de acasă, acea senzaţie de cald şi bine”, adaugă Derintuna, precizând că reţeaua îşi propune să stea la dispoziţia clienţilor care vor să-şi transforme ”casa în acasă”.
”Repoziţionarea este o etapă firească în procesul dezvoltării Praktiker în România. În acelaşi timp, am identificat dorinţa oamenilor de a-şi personaliza locuinţele, aşa că ne-am gândit că noi le putem oferi ceea ce-şi doresc şi putem deveni acel magazin în care clienţii să păşească cu drag, acel magazin în care se simte căldura şi în care obiectele prind viaţă”, mai spune Cansu Derintuna.
Reţeaua de magazine Praktiker a lansat o nouă campanie şi reprezentantul retailerului povesteşte că ideea a prins contur destul de repede: ”nu am stat prea mult pe gânduri şi am dat start campaniei în aproximativ două luni de când am gândit această idee”.
Noua campanie de imagine are scopul de a aduce Praktiker mai aproape de români ca un magazin de amenajare a locuinţei, iar sloganul "Praktiker - de la casă la Acasă" comunică principalul mesaj: Praktiker ajută la personalizare locuinţei. Campania este una integrată 360 de grade, dezvoltată atât pe ATL, cât si BTL. Ea include comunicarea prin intermediul principalelor canale de comunicare precum TV, presă scrisă şi internet, dar şi prin outdoor şi acţiuni tactice de PR. ”Fiind o campanie integrată, am început prin a îmbunătăţi experienţa de cumpărare printr-o semnalistică mai bună în magazine şi un merchandising care care să pună în valoare produsele. De asemenea, marca proprie Praktiker va cuprinde o gamă mai largă de produse, pe mai multe categorii. În plus, Praktiker acordă atenţie clienţilor fideli, prin dezvoltarea unor oferte speciale, personalizate. Am pregătit şi mecanisme promoţionale inedite, reduceri şi vouchere cadou, dar şi spaţii de coffee shop special amenajate”, spune Cansu Derintuna.
„Noul Praktiker este mult mai aproape de nevoile clienţilor noştri: aducem mai multe categorii de produse pentru casă, dezvoltăm game noi de produse, nu facem rabat la calitate şi facem tot posibilul să oferim cele mai bune preţuri din piaţă”, susţine Cansu Derintuna.
„Anul trecut, reţeaua Praktiker din România a traversat o perioadă de schimbări dintre care cea mai importantă a fost despărţirea de grupul german. În principiu, rezultatele înregistrate la nivelul anului 2013 nu au prezentat mari modificări comparativ cu cele din 2012, însă până acum 2014 s-a dovedit benefic companiei”, a adăugat Cansu Derintuna.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro