Se prefigurează încă un an dezastruos pentru industria auto europeană: „Producătorii europeni au rămas în urmă cu electrificarea, produsele acestora nu sunt la fel de bune precum cele chinezeşti, iar asta nu e vina număui decât a lor”
O furtună perfectă se abate asupra industriei auto europene, scrie CNBC.
Producătorii auto de pe continent întâmpină dificultăţi în continuarea tranzaţiei către vehiculele electrice, din cauza lipsei unor modele mai ieftine, dezvoltarea întârziată a infrastructurii de încărcare, a competiţiei intense venite din China, dar şi a perspectivei tarifelor comerciale impuse de SUA.
Astfel, industria va avea încă un an dificil în 2025.
„Producătorii europeni au rămas în urmă cu electrificarea, produsele acestora nu sunt la fel de bune precum cele chinezeşti, iar asta nu e vina număui decât a lor”, a declarat Julia Poliscanova, senior director for vehicles and e-mobility supply chains la Transport & Environment.
Aceasta a mai amintit de faptul că vânzările de autovehicule în Europa continuă să rămână la niveluri prepandemice.
Un grup de lobby care reprezintă, BMW, Ferrari, Reanult şi Volvo, cer Comisiei Europene să reducă standardul de mediu, pe care îl consideră excesiv şi scump de implementat.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro