Premiile BUSINESS Magazin Cele mai responsabile companii din România în 2024
BRD Groupe Société Générale - Proiectul „Între Vecini”
„Premiile sunt bune, ne bucură, ne aduc un zâmbet. Dar mai important decât atât e impactul proiectelor pe care le facem împreună cu partenerii noştri. Şi acest premiu este, de fapt, pentru Asociaţia Între Vecini, pentru că acum ceva vreme au venit la noi să ne povestească despre un proiect pe care îl visau. Şi îmi aduc aminte şi acum că după o oră de discuţii, nici nu ştiam cum să le spun că da, acest proiect trebuie susţinut din toate punctele. N-a mai fost nevoie de o analiză, pentru că atinge diverse corzi sensibile ale noastre, ale tuturor, mai ales în vremuri ca acestea.
Avem nevoie de comunităţi. Cred că mulţi dintre noi am locuit sau locuim la bloc şi ştim cât de important e să ai încredere în vecinul de lângă tine, să îi laşi o cheie când pleci în vacanţă. Sau să îndrăzneşti să îl rogi să aibă grijă de coletul care o să vină, când nu eşti acolo. E vorba de lucruri mărunte, dar care de fapt, creează un impact extraordinar. Impactul de care cu toţii avem nevoie: de legătura umană, de conexiune, de încredere. Şi asta încercăm prin proiectul acesta. Nu e simplu deloc, pentru că sunt nenumărate comunităţi care au nevoie de asta.”
Flavia Popa, secretar general, BRD Groupe Société Générale
NN Asigurări de viaţă – Fondul de burse pentru viitori antreprenori
„Ne cunoaşteţi ca asigurători şi credem cu tărie că pentru un viitor sustenabil al oricărei ţări, inclusiv al ţării noastre, zona de educaţie financiară are un rol important şi ne-am implicat de-a lungul anilor în multe acţiuni de acest fel. Vrem să avem o ţară care să fie orientată către viitor, în care să ne creştem copiii şi să fim mândri de ceea ce se întâmplă. Credem cu tărie că educaţia financiară face o diferenţă şi am creat fondul de burse împreună cu The Entrepreneurship Academy pentru a-i susţine pe acei tineri cu idei absolut remarcabile în ceea ce priveşte dezvoltarea unui business. Am creat împreună cu ei un fond de burse, ne implicăm în zona de mentorat atât prin colegi care sunt angajaţi, cât şi prin colegi care fac parte din zona de vânzări.
Susţinem diverse acţiuni împreună cu ei, dar contribuim şi individual, pentru a sprijini activitatea pe care ei o fac. Ne bucurăm că aceste eforturi sunt recunoscute şi vizibile.
La aceşti tineri văd o curiozitate extraordinară de cunoaştere, dincolo de faptul că vine o generaţie de tineri care sunt foarte deştepţi şi vor să facă o transformare nu doar pentru ei, ci şi pentru societate. Am văzut că sunt mult mai interesaţi de dezvoltare sustenabilă, de tehnologii noi, de dezvoltare durabilă, mult mai interesaţi de mediu. Compar cu generaţiile din care vin eu şi generaţiile de dinainte.”
Viorica Păcurar, director de vânzări retail şi corporate la NN Asigurări de Viaţă
DN Agrar, pentru susţinerea primului campus medical dedicat copilului prematur
„Este primul centru clinic din România care sprijină copiii prematuri şi în termeni de valoare suntem cel mai important contributor al acestui proiect. Anul viitor va fi deschis noul spital care poate trata 700 de copii pe an, iar din anul următor va putea oferi asistenţă psihologică pentru
2.000 de copii cu dizabilităţi. Investiţia pentru noul spital depăşeşte 5 milioane de euro şi până va fi finalizat, contribuţia noastră se va ridica la 20% din finanţare, care este integral privată. Mai este nevoie de un milion de euro şi vă încurajez să-l susţineţi, pentru că nivelul de civilizaţie este definit prin felul în care sunt tratate minorităţile, în special copiii cu dizabilităţi, care au un statut mai dificil în viaţă decât ceilalţi. Această perspectivă trebuie îmbrăţişată de întreaga societate.”
Peter de Boer, Membru CA, Director Strategie Şi IR (Investor Relations), DN Agrar
Oscar Downstream - Proiectul „Caravana reciclării creative”
„E un proiect de suflet pentru noi. A început acum 2 ani şi am fost cu el în patru judeţe din ţară. Anul acesta l-am extins în opt judeţe. L-am dus în şcoli şi nu e pentru prima dată când auzim că este un fenomen naţional care transformă şcoala românească. Am ajuns în 300 de şcoli din România, cu acest proiect care propune reciclarea creativă, să-i învăţăm pe profesori cum să facă asta mai departe cu cu elevii. Ce ne-am mai propus cu acest proiect este să tragem un semnal de alarmă cu privire la efectele consumerismului, la amprenta de carbon. Vrem să ajungem la toţi copiii din ţară; iniţial l-am gândit şi l-am estimat la 75.000 de beneficiari, dar anul acesta am observat că am ajuns la 135.000, sunt foarte multe părţi implicate. Sunt elevii, profesorii, părinţii, bunicii. Eu sunt mamă de doi copii şi în fiecare zi învăţ ceva de la copiii mei şi cred că asta îşi propune acest proiect.”
Luiza Dumitru, PR Manager, Oscar Downstream
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro