Presa scrisă, tot mai aproape de dispariţie. Ediţia britanică a unei prestigioase reviste îşi încetează apariţia în print, după 31 de ani de la lansare
Ediţia britanică a revistei de modă şi frumuseţe Marie Claire îşi încetează apariţia în print, din luna noiembrie, şi va rămâne disponibilă exclusiv online, potrivit publisherului TI Media, citat de BBC.
Reprezentanţii TI Media (fostul Time Inc.) au declarat că au luat această decizie "pentru a servi mai bine nevoilor în schimbare ale publicului" revistei, care preferă conţinuturile pe dispozitive mobile şi au un stil de viaţă alert.
În timp ce tirajul în print a scăzut, site-ul Marie Claire are două milioane de abonaţi lunar.
Revista a fost lansată în 1988, iar prima ediţie digitală va fi lansată sub licenţă cu Groupe Marie Claire.
Jean de Boisdeffre, şeful Marie Claire International, a declarat: "Suntem încântaţi să colaborăm cu TI Media la acest pas important în evoluţia brandului Marie Claire. După mai mult de 30 de ani de realizări în Marea Britanie, această nouă abordare digitală oferă o platformă de lansare pentru şi mai multe succese în deceniile următoare".
TI Media deţine peste 40 de branduri în print şi digital în Marea Britanie, printre acestea numărându-se Woman's Weekly, Cycling Weekly, Horse & Hound şi What's On TV. Publicaţiile sale aveau o audienţă de 11,7 milioane de adulţi în Marea Britanie la sfârşitul lunii martie.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro