Primăria Târnăveni a lansat primul proiect de branding al unui oraş din judeţul Mureş
Primăria Târnăveni a lansat primul proiect de branding al unui oraş din judeţul Mureş care are ca scop atragerea investitorilor şi turiştilor şi valorificarea potenţialului economic şi turistic, localitatea urmând să aibă un logo şi un slogan, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Potrivit unui comunicat al Primăriei Târnăveni transmis, joi, demersul implică, în primă etapă, desfăşurarea unui studiu amplu în vederea realizării identităţii de brand.
”Pentru a se dezvolta durabil, o comunitate are nevoie atât de investiţii, dar şi de o promovare corect fundamentată, care să atragă investiţiile necesare prin poziţionarea oraşului pe harta destinaţiilor atractive pentru afaceri şi turism. Având în vedere interdependenţa celor două componente aferente dezvoltării, Primăria municipiului Târnăveni a demarat primul proiect de branding al unui oraş din judeţul Mureş. Proiectul are ca obiectiv valorificarea potenţialului economic şi turistic al oraşului, prin promovarea oportunităţilor existente către investitori şi turişti. Demersul implică, în primă etapă, desfăşurarea unui studiu amplu în vederea realizării identităţii de brand, aceasta urmând să fie prezentată public în cadrul Zilelelor Municipiului Târnăveni, în data de 18 august”, se arată în comunicat.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro