Primul automobil premium produs în România – Ford a demarat la Craiova producţia SUV-ului Puma Vignale
Ford România a demarat producţia la uzina de la Craiova a noi versiuni ale SUV-ului Puma, printre care versiunea premium Vignale dar şi versiunea cu motor diesel şi, în premieră, versiunea cu transmisie automată cu şapte trepte şi dublu ambreiaj, cea mai avansată cutie de viteze ce echipează un automobil produs în România.
În plus, la începutul acestei luni, Ford a anunţat că un nou model Ford Performance, Puma ST, se va alătura gamei la sfârşitul acestui an.
„Clienţii ne-au transmis că doresc o serie de opţiuni care să ajute la găsirea unui echilibru între stil, nivel de echipare, performanţă şi eficienţă şi care să li se potrivească perfect. Ne-am angajat să livrăm toate acestea prin intermediul lui Ford Puma, prin noul Puma ST care va veni la sfârşitul acestui an, şi asta nu este totul”, a spus Roelant de Waard, vicepreşedinte, Marketing, Vânzări & Service, Ford Europa.
Ford a investit aproximativ 200 de milioane de euro în unitatea sa de producţie de ultimă generaţie de la Craiova pentru a sprijini producţia modelului Puma. Astfel, investiţia Ford la Craiova din 2008 până în prezent se ridică la 1,5 miliarde de euro.
Ford Puma cu motorizare diesel EcoBlue de 1,5 litri, 120 CP şi transmisie manuală cu şase trepte reprezintă o opţiune convingătoare pentru şoferii care circulă pe distanţe mari - furnizând de la 99 g / km emisii de CO2 şi un consum începând de la 3,8 l / 100 km în regim NEDC (de la 118 g / km şi 4,5 l / 100 km în regim WLTP).
O nouă opţiune, transmisie automată cu şapte trepte de viteză, este disponibilă pentru motorul pe benzină 1.0 litri EcoBoost de 125 CP, furnizând 110g / km - emisii de CO2 şi un consum de combustibil ce porneşte de la 4,9 l / 100 km NEDC (de la 137 g / km şi 6,0 l / 100 km WLTP). Numărul mai mare de rapoarte de transmisie şi funcţionalitatea cu dublu ambreiaj permit schimbări perfecte de viteză şi contribuie la optimizarea consumului de combustibil şi la îmbunătăţirea confortului şi a dinamicii de condus.
Clienţii Ford Puma de la sfârşitul anului trecut au fost printre primii care au beneficiat de tehnologia Ford mild-hybrid de 48 de volţi pentru o eficienţă sporită a consumului de combustibil.
Propulsoarele EcoBoost Hybrid sunt oferite în două variante de putere, în combinaţie cu transmisii manuale cu şase trepte:
EcoBoost Hybrid de 1,0 litri şi 125 CP, cu emisii CO2 de 97 g/ km şi o eficienţă a consumului de combustibil NEDC de 4,3 l/ 100 km (de la 126 g/km şi 5,5 l/ 100 km WLTP)
EcoBoost Hybrid de 1,0 litri şi 155 CP, cu emisii CO2 de 99 g/ km şi o eficienţă a consumului de combustibil de 4,4 l/ 100 km NEDC (de la 126 g/ km şi 5,5 l/ 100 km WLTP)
Puma ST-Line Vignale
Având la bază varianta sportivă Puma ST-Line, Puma ST-Line Vignale oferă un plus de stil şi specificaţii premium. Detaliile unice includ grila superioară din aluminiu satinat, grila inferioară de culoare neagră, bara de protecţie inferioară în culoarea caroseriei şi un spoiler spate de dimensiuni mari. Echiparea standard include faruri LED, scaune cu tapiţerie din piele Windsor, volan îmbrăcat în piele Manacor, sistem de sunet premium B&O şi sistemul Ford KeyFree.
Variantele de echipare disponibile pentru modelul Puma, Titanium, Titanium X şi ST-Line X, dispun de tehnologii inovatoare în standard, inclusiv de Sistemul de asistenţă pre-coliziune cu frânare post-impact, precum şi de soluţia versatilă de stocare Ford MegaBox, capabilă să găzduiască obiecte de până la aproximativ 115 cm înălţime - cum ar fi plantele de casă sau echipament de golf - într-o poziţie verticală.
Gama extinsă Ford Puma este disponibilă pentru comenzi la dealerii autorizaţi Ford din România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro