Pro TV, afaceri de 188 mil.dolari, în scădere cu 6%, dar profit de 87 mil.dolari, în creştere cu 2,3%
Grupul de televiziune Pro TV, care include postul de televiziune ProTV, plus celelalte canale de televiziune Pro, a raportat pentru 2019 o scădere cu 6% a afacerilor, la 188 milioane dolari, faţă de 201 milioane dolari în 2018.
În acelaşi timp, profitul operaţional (OIBDA) a crescut la 87 milioane dolari, de la 85 milioane dolari în 2018, un plus de 2,3%.
Rezultatele au fost publicate joi de grupul CME, principalul acţionar al ProTV, care în 2019 a avut afaceri de 694 milioane dolari, în scădere cu 1,3%, şi un profit operaţional de 247 milioane dolari, în creştere cu 11%.
Grupul de telecomunicaţii american AT&T, acţionarul majoritar al CME, şi-a vândut anul trecut acţiunile către miliardarul ceh Petr Kellner, tranzacţia incluzând şi canalele ProTv. Vânzarea urmează să se închidă în 2020.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro