Pro TV, afaceri de 188 mil.dolari, în scădere cu 6%, dar profit de 87 mil.dolari, în creştere cu 2,3%

Postat la 06 februarie 2020 105 afişări

 Pro TV, afaceri de 188 mil.dolari, în scădere cu 6%, dar profit de 87 mil.dolari, în creştere cu 2,3%

Grupul de televiziune Pro TV, care include postul de televiziune ProTV, plus celelalte canale de televiziune Pro, a raportat pentru 2019 o scădere cu 6% a afacerilor, la 188 milioane dolari, faţă de 201 milioane dolari în 2018.

În acelaşi timp, profitul operaţional (OIBDA) a crescut la 87 milioane dolari, de la 85 milioane dolari în 2018, un plus de 2,3%.

Rezultatele au fost publicate joi de grupul CME, principalul acţionar al ProTV, care în 2019 a avut afaceri de 694 milioane dolari, în scădere cu 1,3%, şi un profit operaţional de 247 milioane dolari, în creştere cu 11%.

Grupul de telecomunicaţii american AT&T, acţionarul majoritar al CME, şi-a vândut anul trecut acţiunile către miliardarul ceh Petr Kellner, tranzacţia incluzând şi canalele ProTv. Vânzarea urmează să se închidă în 2020.

 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
televiziune,
pro tv,
afaceri,
grup
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori