Producătorul de bere Bergenbier devine din 2025 partener al festivalul UNTOLD, pozitie ocupată în ultimii 9 ani de Ursus
Producătorul de bere Bergenbier, parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a încheiat un parteneriat de lungă durată cu Untold, colaborare care devine oficială odată cu editia din 2025 a festivalului de muzică.
De la lansarea Untold în 2015, partenerul organizatorilor a fost producătorul de bere Ursus.
„Strategia Bergenbier, pe care am amplificat-o începând din 2020, a adus în prim plan construirea parteneriatelor relevante pentru mărcile noastre, ceea ce ne ajută să oferim oportunităţi de creştere pentru clienţi şi experienţe noi, interesante pentru consumatori. Prin parteneriate devenim mai puternici şi mă bucur să începem acest capitol pe termen lung alături de UNTOLD, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din ţara noastră. În acest fel, facem paşi importanţi în a deveni producătorul din industria berii cu una dintre cele mai bune prezenţe la festivalurile de muzică din ţara noastră. De asemenea, sunt convins că această nouă colaborare va deschide orizonturi de dezvoltare atât pentru noi, echipa Bergenbier, cât şi pentru clienţii şi partenerii noştri”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier.
Noul parteneriat dintre Bergenbier S.A. şi UNTOLD va începe oficial din 2025 şi marchează capitolul zece al festivalului, fiind un bun moment de celebrare alături de mărcile premium din portofoliul producătorului.
“Parteneriatul cu Bergenbier S.A. reprezintă o etapă importantă în strategia noastră de a redefini experienţele oferite participanţilor. UNTOLD a fost întotdeauna mai mult decât un festival – este o platformă care uneşte comunităţi şi creează momente memorabile. Bergenbier S.A., cu tradiţia sa în susţinerea evenimentelor de anvergură şi pasiunea pentru inovaţie, este partenerul perfect pentru a duce aceste experienţe la un nivel superior. Sunt încrezător că această colaborare va consolida şi mai mult poziţia UNTOLD ca unul dintre cele mai apreciate festivaluri de pe plan global, oferind participanţilor o combinaţie unică de muzică, distracţie şi gust premium.”, a declarat Bogdan Rădulescu, Co-fondator şi Chief Business Officer UNTOLD.
Bergenbier este deja prezent la 14 festivaluri de muzică, inclusiv Neversea şi Massif.
”Începând de anul viitor vom avea ocazia să venim cu toată experienţa de până acum, dar şi cu lucruri noi, surprize foarte frumoase pe care abia aşteptăm să le facem publice. Întreaga echipă de Marketing lucrează intens pentru a avea avea combinaţia perfectă între muzică, bere premium şi starea de spirit tipică festivalului UNTOLD”, a completat Victor Teioşanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Bergenbier este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică la Ploieşti şi o reţea de distribuţie naţională. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploieşti – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă şi distribuie în exclusivitate specialităţile pragheze Staropramen Dark, berile de abaţie belgiene Leffe şi Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, berea mexicană Corona, precum şi berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu şi variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois şi Staropramen.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro