Producătorul de prăjituri Senneville, business antreprenorial lansat în Timişoara, a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 5,1 mil.euro, în creştere cu 38%, şi pregăteşte investiţii în 2 fabrici noi

Autor: Roxana Rosu Postat la 30 ianuarie 2025 12 afişări

Producătorul de prăjituri Senneville, business antreprenorial lansat în Timişoara, a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de  5,1 mil.euro, în creştere cu 38%, şi pregăteşte investiţii în 2 fabrici noi

Producătorul de prăjituri Senneville, business antreprenorial lansat în Timişoara de David Alb, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de  5,1 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă 2023, avans susţinut în special de extinderea vânzărilor în reţelele de retail.

Divizia de retail a Senneville, spre care s-au îndreptat eforturile de dezvoltare pe parcursul anului trecut, a înregistrat o creştere cu 70% a cifrei de afaceri, la 4,3 milioane de euro.

Compania a investit peste 2 milioane de euro în business în ultimii trei ani şi are în prezent 70 de angajaţi.

“Principala direcţie de dezvoltare a companiei Senneville a fost în 2024 bazată pe strategia de consolidare a parteneriatelor din retail. Mizăm în continuare  pe extinderea relaţiilor comerciale cu segmentele B2B naţionale şi internaţionale, iar anul acesta vom anunţa investiţii noi în două fabrici: o unitate producţie pentru produse refrigerate, cu produse ambalate în atmosferă controlată şi a doua fabrică specializată în produse congelate, cu produse diverse, de la felii individuale la torturi şi clătite”, a declarat David Alb, CEO Senneville.

Producătorul de prăjituri are parteneriate cu reţelele Kaufland, Profi, Mega Image, Auchan şi Carrefour şi intenţionează să ducă  brandurile Arca, Senneville şi Arca Natural în trei noi reţele de magazine în 2025.

Pe partea de investiţii, Senneville a început în 2024 să se finanţeze şi prin fonduri europene şi credite bancare, pe lângă surse proprii, luând în calcul pe viitor şi alte opţiuni de investiţii.  

“Lansăm în piaţă produse care sunt cerute de clienţi şi parteneri, acesta fiind cel mai important criteriu. Lucrăm intern la dezvoltarea lor şi le perfecţionăm alături de clienţii noştri, ca urmare a feedback-ului primit. Analizăm constant vânzările înregistrate de anumite produse şi ce nu performează este scos din gamă şi înlocuit cu variante îmbunătăţite sau chiar cu alte produse”, mai spune David Alb.

Compania, care are o fabrică în Călan, a promovat pe parcursul anului 2024 şi la nivel internaţional brandurile Arca, Senneville şi Arca Natural, vizând extinderea parteneriatelor globale cu distribuitori si retaileri internaţionali.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
produse,
inregistrare,
retail,
cifra de afaceri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.