Producătorul de preparate din carne Killer din Suceava: Acum ne bagă în seamă consumatorii români, au înţeles că banii trebuie să rămână în ţară
Alexandru Scheul, antreprenorul român care deţine businessul Killer din comuna Horodnic de Jos, o companie ce produce zilnic 10-15 tone de mezeluri, spune că în contextul pandemiei COVID-19 consumatorii români sunt mai atenţi de unde cumpără produsele şi se îndreaptă, mai degrabă, spre cele fabricate local, decât spre cele aduse din afara ţării.
„La început, când a apărut coronavirus, cererea de pe piaţa internă a fost ca în zilele bune, ca de Paşti. Apoi au scăzut la un sfert vânzările şi acum lumea se aprovizionează normal. Producem la capacitate maximă. Acum ne bagă în seamă consumatorii români, au înţeles că banii trebuie să rămână în ţară şi nu mai merg numai în supermarketuri”, a spus pentru ZF Alexandru Scheul, proprietarul companiei Killer.
Compania deţine propriul abator, o fabrică şi 17 magazine proprii - care acoperă judeţele Iaşi, Suceava, Botoşani şi Neamţ şi un parc auto format din peste 30 de maşini, iar numărul de angajaţi ai companiei este de 250, potrivit reprezentanţilor acesteia.
În 2018, ultimul an pentru care există date publice, compania a avut o cifră de afaceri de 79,6 mil. lei şi un profit net de 7,1 mil. lei, potrivit datelor de la ministerul de Finanţe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro