Profi continuă proiectul de retail media iniţiat în parteneriat cu Footprints AI, prin care brandurile îşi pot targeta consumatorii pe baza comportamentului real de cumpărare
Retailerul Profi, cu peste 1.740 de magazine proprii şi partenere, continuă să dezvolte un nou segment de business care are la bază propria reţea de retail media omnichannel, proiect iniţiat în urmă cu şase luni în parteneriat cu Footprints AI.
Reţeaua Profi devine astfel o platformă integrată de publicitate, bazată pe comportamentul real al consumatorilor, susţinută de tehnologia avansată dezvoltată de partenerul său Footprints AI, companie românească de tehnologie ce produce şi comercializează una dintre cele mai avansate platforme de retail media şi retail data insights din lume şi operează cea mai extinsă reţea locală de retail media, cu acces la date reale şi anonimizate de la peste 8,5 milioane de consumatori.
„Prin lansarea acestei reţele de retail media, deschidem o oportunitate unică pentru branduri şi agenţii să îşi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale şi targetare precisă”, spune Andrei Bica, Chief Finacial Officer, Profi.
Folosind inteligenţa artificială, Footprints AI ajută brandurile să obţină insight-uri valoroase despre comportamentul consumatorilor şi să targeteze audienţele mai precis, contribuind astfel la succesul campaniilor publicitare.
„Inteligenţa artificială şi datele anonimizate din reţelele de retail media permit o targetare mult mai precisă a consumatorilor. Brandurile nu mai investesc în campanii largi şi imprecise, ci îşi alocă bugetele în mod optim, în funcţie de comportamentul real al audienţei. În colaborare cu Profi, am reuşit să dezvoltăm o soluţie care să aducă valoare atât pentru retailer, cât şi pentru partenerii săi comerciali, oferind rezultate măsurabile şi adaptabile în timp real”, spune Dan Marc, fondator şi CEO al Footprints AI.
Pentru distribuţia mesajului publicitar, retail media foloseşte spaţiile şi canalele disponibile în magazine fizice şi în mediul digital controlat de retailer. Acestea includ, în cazul Profi, ecranele digitale şi reţeaua radio din magazine, aplicaţia mobilă, website, canalele de social media şi de marketing direct.
În plus, pe baza datelor de cumpărare anonimizate, brandurile pot direcţiona campaniile publicitare către audienţe media cu insight-uri socio-demografice şi legate de comportamentul de consum ce sunt generate de Inteligenţa Artificială dezvoltată de către Footprints AI.
Profi pregăteşte, de asemenea, lansarea unei platforme publice care va oferi brandurilor acces la date agregate despre comportamentul de cumpărare al consumatorilor, pentru a permite o mai bună personalizare a campaniilor de retail media.
Profi are o retea de aproape 1.750 de magazine proprii şi partenere din peste 870 de localităţi şi 28.000 de angajaţi. Cele trei formate de magazine sunt PROFI SUPER, PROFI GO şi PROFI LOCO.
Retailerul a raportat afaceri de 13 mld. lei în 2023.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro