Proiectul imobiliar Nordis Mamaia, creştere de aproape 50%, în ciuda pandemiei
Nordis Mamaia, proiectul care a implementat pe piaţa din România un stil nou de abordare în domeniul imobiliar: investiţia într-o cameră de hotel care generează bani pentru proprietar şi poate fi folosită timp de o săptămână pe an, şi-a mărit semnificativ vânzările în perioada martie - mai, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la o creştere de 47%. Nordis Mamaia este un ansamblu format din hotel de 5 stele şi apartamente rezidenţiale, situat în zona de Nord a staţiunii Mamaia.
În această perioadă, în pofida crizei medicale, au fost vândute 100 de unităţi în ansamblu, dintre care 75 sunt apartamente în hotel şi 25 sunt apartamente în zona rezidenţială. În cele trei luni, numărul unităţilor vândute s-a dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În momentul de faţă, procentul de unităţi vândute se ridică la un total de 54% din cele 730 de camere de hotel şi 290 apartamente rezidenţiale.
„La începutul situaţiei create de pandemie, în martie, comportamentul clienţilor Nordis s-a schimbat într-o mică măsură, puţini dintre ei au ezitat în privinţa achiziţiilor. Mai mult, având in vedere că produsul pus în piaţă de noi este inovator şi unic, numărul tranzacţiilor a crescut semnificativ comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Dată fiind situaţia excepţională prin care cu toţii am trecut, valoarea banilor scade, dobânzile se micşorează, oamenii au preferat să investească în proprietăţi care să le aducă un randament sigur”, a declarat Alexandru Mihai, senior partner Nordis Group.
După perioada de izolare, piaţa imobiliară îşi revine treptat la normal şi chiar se înregistrează o creştere a numărului de cereri comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La nivel general, pe piaţa de real estate au apărut numeroase proiecte noi şi o revenire a numărului de clienţi interesaţi.
„Credem că românii se vor axa în anii următorii pe turismul local. Cu toţii am devenit mult mai precauţi cu privire la locurile pe care le alegem ca destinaţie turistică, încercăm să evităm aglomeraţiile, aeroporturile şi să găsim destinaţii mult mai apropiate şi sigure. Dacă în urmă cu trei luni turiştii ar fi ales o destinaţie îndepărtată, acum e mai probabil să se concentreze pe turismul intern, implicit pe litoralul românesc, o tendinţă care cred că se va păstra şi în următorii ani”, a adăugat Alexandru Mihai.
Ansamblul de lux dispune de facilităţi premium, precum cel mai mare SPA de pe litoralul românesc, cu o dimensiune de 3.200 de metri pătraţi, dar şi plajă proprie de 10.000 de metri pătraţi. Tot în incinta Nordis Mamaia se află şi o clinică medicală şi de recuperare, kinetoterapie şi medicină sportivă. „Pentru petrecerea timpului liber, complexul oferă acces la nouă restaurante şi cafenele, cinematograf VIP, dar şi galerie comercială cu magazine de lux, loc de joacă pentru copii şi sală de fitness. Pentru proprietarii de apartamente rezidenţiale, facilităţile includ concierge, room service şi servicii de curăţenie”, notează reprezentanţii businessului. Complexul oferă facilităţi şi pentru companii, respectiv şase săli de conferinţă cu o capacitate de până la 800 de locuri şi un program inovator de servicii de wellbeing.
Nordis Mamaia 5***** se află în portofoliul Nordis Group, dezvoltator imobiliar de lux, cu o experienţă de 12 ani pe piaţa locală, preponderent în zona de nord a Capitalei. Compania urmăreşte prin proiectele sale să aducă pe piaţa imobiliară din România lucrări de cea mai înaltă calitate. Nordis Group este un brand românesc, grup de firme format din şase entităţi: Nordis Hotels, Nordis Development, Nordis Construct, Nordis Real Estate, Nordis Architecture şi Nordis Property Management.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro