Raiffeisen Bank a digitalizat total relaţia cu casele naţionale de pensii, procesarea dosarelor şi alimentarea conturilor deschise la bancă făcându-se acum online
Raiffeisen Bank a digitalizat total relaţia cu casele naţionale de pensii, procesarea dosarelor şi alimentarea conturilor deschise la bancă făcându-se acum online.
„Am mai parcurs încă un pas important în procesul de digitalizare a serviciilor oferite clienţilor noştri. Acest pas înseamnă consolidarea relaţiei cu un segment de clienţi important pentru bancă prin eficientizarea serviciilor şi a proceselor operaţionale. In prezent avem active aproximativ 350.000 de conturi de pensii.” a spus Vladimir Kalinov, vicepreşedinte retail la Raiffeisen Bank.
Măsura acoperă relaţia cu CNPP, MAI, MapN, SRI.
Procesarea, respectiv transmiterea dosarelor pentru încasarea pensiilor în cont deschis la Raiffeisen Bank se face exclusiv online.
Raiffeisen Bank deserveşte 2,2 milioane de clienţi, persoane fizice si juridice. Banca are peste 4.600 de angajaţi, 300 de agenţii în toată ţara, 700 de ATM-uri, 400 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) si o reţea de peste 24.400 de POS-uri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro