Raiffeisen Bank lanseaza aplicatia de Smart Mobile banking
Raiffeisen Bank Romania a lansat aplicatia de Smart Mobile, care permite efectuarea transferurilor de bani, plata facturilor si obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil, cu costuri mai mici cu pana la 50% decat la ghiseul bancii. Aplicatia este disponibila atat pentru dispozitivele Apple (iOS), cat si pentru cele care ruleaza Android.
Noua aplicatie de mobile banking a Raiffeisen Bank ofera si acces gratuit la informatii financiare cum ar fi cursurile de schimb BNR si cele ale bancii, precum si detalii despre fluctuatiile cursurilor principalelor valute in ultimele 3 luni. Utilizatorii de Smart Mobile pot efectua gratuit si schimburi valutare direct de pe telefonul mobil. O alta functionalitate a aplicatiei este plata facturilor de utilitati direct de pe telefonul mobil. Cu ajutorul aplicatiei, clientii Raiffeisen Bank pot localiza rapid cele mai apropiate bancomate si agentii ale bancii si pot afla in acelasi timp programul lor de functionare.
Serviciul de Smart Mobile este disponibil non-stop si se adreseaza persoanelor fizice care au conturi curente deschise la Raiffeisen Bank si care detin deja un cont de internet banking. Pentru a accesa Raiffeisen Smart Mobile, trebuie mai intai descarcata gratuit aplicatia din App Store si respectiv Android Market, iar serviciul trebuie activat din Internet Banking.
Abonamentul costa 4 lei pe luna, iar comisioanele sunt zero pentru transferurile intre conturile proprii si pentru platile intrabancare in valuta, in timp ce pentru platile intrabancare si interbancare in lei, comisionul este de 1 leu, respectiv 3,1 lei, indiferent de suma transferata.
Serviciul permite efectuarea de viramente in strainatate doar atunci cand conturile beneficiarilor sunt deschise in lei la o banca din Romania. Raiffeisen Smart Mobile poate fi accesat non-stop pentru informatiile private despre conturile personale; pentru tranzactii, cele ordonate in weekend vor fi inregistrate in prima zi lucratoare, iar cele ordonate pe timpul noptii vor fi procesate fie imediat, fie a doua zi dimineata, in functie de specificul acestora.
Clientii Raiffeisen care utilizeaza deja serviciul de internet banking isi pot seta direct acolo parola si astfel au disponibil noul serviciu, fara sa se deplaseze la sediul bancii. Raiffeisen Smart Mobile poate fi accesat si direct din browserul de internet al telefonului, acest lucru fiind valabil si pentru telefoanele care nu detin unul din softurile mentionate mai sus.
"Noua aplicatie Raiffeisen Smart Mobile este usor de utilizat, rapida si sigura si permite efectuarea operatiunilor cu costuri reduse pana la 50%. Ea ofera o experienta similara cu utilizarea oricarei aplicatii disponibile pe Smart Phone-uri (Apple, Android)", a declarat Radu Topliceanu, director executiv Aria Clienti Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.
Demo-uri interactive de prezentare sunt disponibile direct in sectiunea publica a aplicatiei, accesibila dupa ce aceasta a fost descarcata din App Store si Android Market sau de pe pagina dedicata a site-ului bancii.
Raiffeisen Smart Mobile completeaza lista canalelor electronice de acces la serviciile si produsele bancii: Internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct) sau bancomatele multifunctionale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro