Raport PwC: Valorile solide sprijină creşterea afacerilor de familie în ciuda temerilor legate de posibile perturbări

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 25 februarie 2019 63 afişări

Conform celei mai recente ediţii a raportului Global Family Business Survey realizat de PwC, afacerile de familie trebuie să caute să-şi maximizeze avantajul competitiv care vine din cultura puternică bazată pe valori.

Raport PwC: Valorile solide sprijină creşterea afacerilor de familie în ciuda temerilor legate de posibile perturbări

Rezultatele studiului din acest an au reliefat faptul că afacerile  de familie au raportat o dezvoltare solidă în ultimul an financiar. La nivel global, 69% dintre participanţii la studiu au declarat că au înregistrat o creştere a cifrei de afaceri. Se observă o uşoară apreciere faţă de ediţia precedentă a raportului când 64% dintre respondenţi considerau că afacerea lor a înregistrat o evoluţie pozitivă în ultimul an. Veniturile sunt previzionate a creşte în continuare pentru majoritatea afacerilor (84%), iar 16% spun că se aşteaptă la o creştere „rapidă” şi „agresivă”.  În România, procentul afacerilor de familie cu perspective de creştere pentru următorii doi ani este mai mic - 71%, cu 17% mizând pe o creştere „agresivă”.

 

Pe regiuni, proprietarii de afaceri din Orientul Mijlociu şi Africa sunt printre cei mai optimişti, 28% dintre aceştia se aşteaptă la o creştere agresivă. Sunt urmaţi în aceste previziuni de cei din zona Asia Pacific (24%), Europa de Est (17%), America de Nord (16%), America Centrală şi de Sud (12%) şi Europa de Vest (11%). 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
familie,
crestere,
valori

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.