Retailerul Annabella, controlat de familia de antreprenori Mutu, investeşte 5 mil. euro în al doilea parc de retail din Vâlcea. Primul a fost inaugurat recent la Horezu
Familia de antreprenori locali Mutu, ce deţine retailerul alimentar Annabella şi producătorul de conserve Râureni, va investi 5 mil. euro în cel de-al doilea parc de retail al grupului, acesta urmând a fi amplasat în Râmnicu Vâlcea. Primul proiect de acest gen a fost inaugurat recent în localitatea Horezu din acelaşi judeţ Vâlcea.
Centrul comercial, ce va purta numele de Annabella Retail Park şi care va fi situat pe Bulevardul Dem Rădulescu, se va întinde pe o suprafaţă de peste 7.000 mp (spaţiu inchiriabil), urmând a găzdui 12 magazine, dar şi restaurante, şi zone de agrement, inclusiv un loc de joacă. Ancoră de food va fi un magazin Annabella.
Deschiderea este estimată a avea loc în trimestrul al treilea din 2024, însă o parte dintre spaţiile comerciale au fost deja închiriate încă din faza de proiectare.
Reţeaua de magazine Annabella, controlată de familia Mutu, este astăzi cel mai puternic jucător român din comerţul alimentar, cu 115 de magazine sub diverse formate şi cu afaceri de aproape 500 de milioane de lei. Planurile companiei nu se opresc aici, expansiunea realizându-se atât de la zero, cât şi prin achiziţii.
Povestea brandului Annabella a început la patru ani după Revoluţie, cu un magazin în care se vindeau fructe şi legume. Născută în Râmnicu Vâlcea, Dorina Mutu – antreprenoarea care se află în spatele businessului – nu şi-a dorit niciodată să plece din oraşul natal, aşa că după terminarea liceului s-a alăturat echipei de la Fabrica de Conserve Râureni, lucrând atât în producţie, cât şi în vânzări. Acolo îşi întâlneşte partenerul de viaţă şi de business, adică pe Dan Mutu. Apoi, cei doi antreprenori pleacă şi dezvoltă propriul business – Annabella -, iar ulterior (în 2008) cumpără şi fabrica de Conserve Râureni, pe care o dezvoltă.
„Aşadar, în 1994 începe povestea Annabella. Am ales să renunţăm la confortul pe care îl oferea un loc de muncă într-o companie locală, pentru o industrie care se afla la început de drum, dar care a trezit spiritul antreprenorial în mulţi români. După Revoluţie toată lumea făcea comerţ. Era ca un orizont larg deschis, în care toată lumea a văzut o oportunitate de a construi ceva. Noi nu am făcut excepţie. Aşa că la vârsta de 23 de ani am plecat şi eu şi soţul meu de la Râureni ca să ne deschidem propria afacere”, declara anterior Dorina Mutu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro