Retailerul de îmbrăcăminte FashionUP previzionează vânzări de două milioane de euro de Black Friday

Autor: Ioana Matei Postat la 15 noiembrie 2017 46 afişări

Retailerul online de îmbrăcăminte FashionUP pregăteşte o campanie de Black Friday pe 17 noiembrie.

Retailerul de îmbrăcăminte FashionUP previzionează vânzări de două milioane de euro de Black Friday

Potrivit reprezentanţilor companiei, FashionUP va avea peste 200 de oferte şi reduceri de până la 90%. Pe lângă cele 50.000 de produse deja existente în portofoliul magazinului, au fost adăugate 20.000 în plus special pentru Black Friday. Dintre acestea, 7.000 vor avea un preţ unic de 69 lei. Printre brandurile premium care vor beneficia de reduceri se numără Trussardi, Versace Jeans, Cavalli Class, Levi’s, Dixie, Guess şi Michael Kors.

„Am negociat cu furnizorii să asigure stocuri suplimentare, mai ales pentru produsele-vedetă. Garantăm că toate preţurile sunt cele mai bune din an”, a declarat Alin Stanciu, fondator FashionUP.

Pentru a face faţă zilei de Black Friday, FashionUP a dublat echipa de Customer Care pentru a reacţiona mult mai eficient la solicitările clienţilor. De asemenea, au fost suplimentate posturile de procesare din depozit pentru a asigura o livrare cât mai rapidă a coletelor.

Reducerile de Black Friday au startul pe 17 noiembrie la 00:00, însă cei care se abonează la newsletterul FashionUP vor primi un cod unic cu ajutorul căruia pot vizualiza ofertele pe 16 noiembrie la 22:00, cu două ore înaintea tuturor.

În 2016, cel mai bine s-au vândut rochiile, paltoanele, gecile, botinele şi pantofii sport. Anul acesta, preţurile pentru rochii pornesc de la 49 de lei, pentru paltoane de la 69 de lei, iar pentru geci de la 99 de lei. Campania Black Friday la FashionUP se desfăşoară în perioada 17-26 noiembrie, iar compania se aşteaptă la vânzări în valoare de două milioane de euro şi la peste 70.000 de produse vândute.

Compania a achiziţionat recent magazinul online PiuStyle, care va fi varianta italiană a FashionUP. Anul 2018 se anunţă, de asemenea, plin de surprize: extinderea pe piaţa din Italia deschide accesul către noi furnizori şi automat implică diversificarea produselor disponibile pe FashionUP.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.