Retailerul Supermarket La Cocoş estimează afaceri de 1 mld. lei în 2023, plus 40%, şi anunţă cinci deschideri de hipermarketuri de mari dimensiuni

Autor: Cristina Roşca Postat la 09 noiembrie 2023 375 afişări

Retailerul Supermarket La Cocoş estimează afaceri de 1 mld. lei în 2023, plus 40%, şi anunţă cinci deschideri de hipermarketuri de mari dimensiuni

Retailerul Supermarket La Cocoş, controlat de antreprenorul Iulian Nica, va încheia acest an cu afaceri de 1 mld. lei, cu 40% mai mari decât în 2022. Creşterea este susţinută şi de deschiderea celui de-al treilea magazin al companiei, în Ploieşti, este vorba de a doua unitate din oraş. Acesta a fost inaugurat în toamna lui 2022, aşa că nu a prins decât câteva luni de funcţionare anul trecut. Reţeaua mai are magazine în Ploieşti şi Bucureşti.

După cifra de afaceri, Supermarket La Cocoş este cel mai mare retailer controlat de un antreprenor local.

“Acest obiectiv (cifra de afaceri de 1 mld. lei – n. red.) poate fi realizat doar respectând constant politica de preţuri mici şi prin implicarea celor 680 de colegi ce ajuta la dezvoltarea conceptului de magazine La Cocoş”, spune Iulian Nica, fondatorul businessului.

Retailerul La Cocoş este activ pe formatul de hipermarket şi este cunoscut pentru politica preţurilor mici. De altfel, aceasta a fost şi principala „armă” a companiei în lupta cu concurenţa, în condiţiile în care formatul de magazine mari, de tip hipermarket, a totpierdut teren în ultimii ani în favoarea discountului şi a proximităţii moderne. Pentru a ţine preţurile jos însă, compania a investit mai puţin în amenajare şi ambianţă. Mai mult, reţeaua a mizat pe un număr redus de produse - aproximativ 11.000 de SKU-uri, cele mai vândute articole din fiecare categorie. Totodată, retailerul le oferă clienţilor 2 sau 3 preţuri de vânzare pentru fiecare produs, în funcţie de cantitatea cumpărată.

Deşi sunt voci care spun că a apus vremea hipermarketurilor, rezultatele La Cocoş vin să infirme această teorie. Cele trei magazine ale companiei au o suprafaţă totală de 27.500 mp.

Primul magazin, situat în strada Şoseaua Vestului Nr. 21 din Ploieşti, a fost deschis în iulie 2014 şi are o suprafaţă de 4.500 metri pătraţi. A doua unitate este situată tot în Ploieşti, în strada Poligonului, nr. 5-7, având o suprafaţă de aproximativ 13.000 metri pătraţi. Cel de-al treia magazin, deschis în noiembrie 2020, operează pe o suprafaţă de aproximativ 10.000 metri pătraţi şi este situat în Bucureşti, pe Şoseaua Vitan - Bârzeşti 7A.

„În ceea ce priveşte planurile de extindere pentru următorii doi ani, 2024 şi 2025, La Cocoş îşi propune să deschidă încă cinci magazine noi, fiecare cu o suprafaţă de vânzare medie de aproximativ 10.000 metri pătraţi si să atragem alături de cei 680 de colegi existenţi încă 1.200 de colegi pentru a contribui la dezvoltarea reţelei de magazine cu capital 100% românesc La Cocoş”, conchide Iulian Nica.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
La Cocoş,
hipermaket,
crestere,
retail,
cumparaturi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.